Buna ziua colegi, am o mare rugaminte la voi!
Am o situatie si nu stiu exact cum trebuie sa inregistrez garantia de buna executie la o firma de constructii.
Sa zicem ca este facturat astfel:
704=4111:1000
4427=4111:190
Garantia de buna executie este specificata doar in contract, unde spune ca se retin 10%. Mentionez faptul ca nu exista un cont separat de garantii.
Ideea e ca nu stiu cum trebuie sa fie totalul facturii, daca am inregistrat 1.190 ron cu tva inclus, pentru garantie inregistrez in note contabile 2678=4111:100 ron? Asta nu inseamna ca total obligatie ar fi 1.290 ron? M-am gandit sa inregistrez 4111=2678: -100 ceea ce nu mi se pare ca ar fi corect. Mai mentionez faptul ca cei 1.190 ron se incaseaza imediat iar garantia este pe 5 ani.
Help!! Garantie de buna executie
Re: Help!! Garantie de buna executie
Apăsați încasare și puneți 2678. Sau în factură, puneți în detalii o linie cu garanția, dar negativă.
De ce să fie totalul 1290 lei?
De ce să fie totalul 1290 lei?
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.
Re: Help!! Garantie de buna executie
Cred ca cea mai indicata varianta este sa apas incasare. Va multumesc frumos, daca mai sunt puncte de vedere in legatura cu problema mea, mi-ar placea sa le aud. O zi frumoasa tuturor!