Eroare retea: Nu se poate conecta la baza de date

Retea, baze de date, salvari, restaurari etc.
Mesaj
Autor
Avatar utilizator
tomac
Mesaje: 25991
Membru din: Sâm Oct 31, 2009 12:00 am
Localitate: Beiuş, Bihor

Re: Eroare retea: Nu se poate conecta la baza de date

#16 Mesaj de tomac »

Trebuie să creezi conexiune VPN către PC-ul pe care este instalat programul server.
Mesajul de eroare e normal. Tu accesezi routerul și acolo te oprești.
Poți face în router port forwarding pe portul 1723 către IP*ul local al serverului. Apoi pe PC creezi conexiune VPN de intrare. Pe client creezi conexiune VPN de ieșire folosind datele de conectare create pe server.
Problema ip-ului dinamic o poți rezolva folosind un cont de la no-ip pe care săl pui în router.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.

marcui656
Mesaje: 63
Membru din: Mar Mai 17, 2016 2:26 pm
Localitate: Rm.Valcea

Re: Eroare retea: Nu se poate conecta la baza de date

#17 Mesaj de marcui656 »

Acelasi mesaj il primesc si eu , in windows firewall am adaugat executabilul firebird, antivirusul l-am dezactivat, am facut pe server conexiune VPN de intrare , pe calculatorul client am facut VPN de iesire. Am facut in router port forwarding pe portul 1723, dar si pe 3050 catre ip-ul local al serverului si totusi nu reusesc sa ma conectez la server nici prin VPN nici prin Saga, clar e e ceva gresit.IP-ul este static , internetul e de la Telekom , iar routerul este Huawei. La calculatorul server nu apare nici o problema la trecerea de lucru in modul client server , in schimb la calculatorul client primesc mesajul : Ip-ul sau directorul bazei de date este gresit sau portul 3050 este blocat de firewall. La VPN eroarea este 807, am cautat pe google .. dar nu am reusit sa repar nimic din pacate..Ce as mai putea sa verific?

Multumesc!

Avatar utilizator
tomac
Mesaje: 25991
Membru din: Sâm Oct 31, 2009 12:00 am
Localitate: Beiuş, Bihor

Re: Eroare retea: Nu se poate conecta la baza de date

#18 Mesaj de tomac »

Ați rostit cuvântul magic - Telekom. Și ați găsit defectul.
Routerele lor sunt ceva de groază. M-am chinuit și eu cu unul dar nu i-am dat de cap. Firma și-a schimbat abonamentul trecând la RDS. În 5 minute de la activare era configurat și funcțional VPN. O altă experiență a fost la un client care cu OpneVPN nu se conecta la server sau mergea foarte greu. Am pus un sitck de internet mobil de la o o firmă de telefonie mobilă și cu 3 linii de semnal mergea conexiunea VPN mai bine decât cea de la Telekom. A trecut pe RDS și acum lucrează fluierând. Suportul tehnic de la Telekom o dădeau pe aia cu e o problemă la dvs. La întrebarea de ce pe internet mobil merge și pe Telekom nu, au dat niște explicații fără nici o legătură cu ce se întâmpla.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.

marcui656
Mesaje: 63
Membru din: Mar Mai 17, 2016 2:26 pm
Localitate: Rm.Valcea

Re: Eroare retea: Nu se poate conecta la baza de date

#19 Mesaj de marcui656 »

Si noi intentionam sa facem trecerea la RDS ,dar mai avem contract cu Telekom..si pana la terminarea acestuia ne mai chinuim asa. La un punct de lucru am schimbat doua routere in aceeasi saptamana..

Referitor la subiect, am reusit sa ma conectez la server,greseam prin faptul ca ip-ul calculatorului era obtinut automat , acum am setat unul singur si pare sa functioneze. Mai greseam si prin faptul ca la client cand completam campul ip scriam ip-ul calculatorului server si trebuia de fapt ip-ul din router.

Avatar utilizator
tomac
Mesaje: 25991
Membru din: Sâm Oct 31, 2009 12:00 am
Localitate: Beiuş, Bihor

Re: Eroare retea: Nu se poate conecta la baza de date

#20 Mesaj de tomac »

La mine și cu IP fix nu alocat prin DHCP făcea exact același lucru.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.

Scrie răspuns