Forum SAGA

Aici ne tutuim, vorbim, ne imprietenim
Acum este Dum Iun 24, 2018 10:51 pm

Ora este UTC + 2




Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 6 mesaje ] 
Autor Mesaj
MesajScris: Mar Dec 11, 2012 4:56 pm 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: 01 Ian 1970
Mesaje: 7959
Bună
Am o situaţie mai delicată la o instituţie bugetară şi anume.. s-a facut inventarul obiectelor de inventar la locaţie în 30.09.2012.
A fost ok.
Acum 2 zile a luat foc în locaţia respectivă (din vina unui angajat) şi după inventar s-a constatat că au ars anumite obiecte de inventar în valoare de 1000 lei (să zicem), o val de 800 lei se vor imputa salariatului şi 200 lei "suportă" instituţia.
Cum se fac aceste înregistrări în contabilitate ? :roll:

_________________
“Tot ceea ce este necesar pentru ca răul să triumfe, este ca oamenii buni să nu facă nimic.” (Edmund Burke)


Sus
 Profil  
 
MesajScris: Mar Dec 11, 2012 6:59 pm 
Neconectat

Membru din: 03 Sep 2008
Mesaje: 2788
viewtopic.php?f=8&t=20630&p=123306&hilit=lipsa+inventar#p123306
Raspunsul luiTomaC, e drept că este în cazul mărfurilor, dar e aplicabil și în cazul ob.de inventar.
Bănuiesc că trebuie să existe și un document prin care s-a constatat incendiul ca fiind din vina angajatului.
Iar dacă bunurile arse nu au fost asigurate, atunci cheltuiala suportată de către firmă este nedeductibilă.

_________________
Să încercăm să fim mereu cu gânduri pozitive...


Sus
 Profil  
 
MesajScris: Mie Dec 12, 2012 4:09 pm 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: 01 Ian 1970
Mesaje: 7959
da este documentul PV de la pompieri, pt imputarea unei parti din pagube 20% pt angajat, dar 80% cum se inregistreaza care "suporta" institutia ?

_________________
“Tot ceea ce este necesar pentru ca răul să triumfe, este ca oamenii buni să nu facă nimic.” (Edmund Burke)


Sus
 Profil  
 
MesajScris: Mie Dec 12, 2012 4:12 pm 
Neconectat

Membru din: 03 Sep 2008
Mesaje: 2788
Pe 603 sau eventual 6588.

_________________
Să încercăm să fim mereu cu gânduri pozitive...


Sus
 Profil  
 
MesajScris: Joi Noi 03, 2016 7:41 pm 
Neconectat

Membru din: 05 Ian 2006
Mesaje: 59
Buna ziua
am nevoie sa ma ajutati in urmatoarea problema:
am un salariat pe care firma l a dat in judecata pt ca a plecat cu echipamentul,cu salariul ,cum fac inregistrarile?
multumesc


Sus
 Profil  
 
MesajScris: Sâm Noi 05, 2016 3:13 pm 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: 01 Ian 1970
Mesaje: 18756
Localitate: Beiuş, Bihor
Și firma are sentință? Ce spune în sentință? Că nu puteți contabiliza altceva.
Și ce treabă are postarea asta cu SAGA B?

_________________
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.
Imagine


Sus
 Profil  
 
Afişează mesajele de la anteriorul:  Sortează după  
Scrie un subiect nou Răspunde la subiect  [ 6 mesaje ] 

Ora este UTC + 2


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  
POWERED_BY
Translation/Traducere: phpBB România