Buna ziua,
as intreba cum se face ALOP pt o suma negativa?Mai exact recuperez o suma de bani de la CAS, dupa concediile de boala achitate.Am reusit sa fac propunerea ,angajamentul, dar la ordonantare bifa nu ramane, si in consecinta si in situatiile cu angajamente si ordonantari suma respectiva nu este luata in calcul.
A gasit cineva o metoda buna?
alop pentru suma negativa
Re: alop pentru suma negativa
As raspunde eu:
1.Am definit un Furnizor (NumeEntitatePublica) unde am schimbat sinteticul pus de program (401) cu 462, conform Normelor SF al institutiilor publice;
2.In meniul Intrari, am cules intrarea respectiva cu respectarea cerintelor: cantitate minus 1, suma recuperata (mai degrab...smulsa!! de la Casa de Sanatate, ..btw. Felicitari!) , planul bugetar completat, conturi, articol bugetar etc...
3.Am efectuat "plata". (in baza extrasului de cont);
4.Avand Propunerea/angajamentul generate (cu numar, data , etc...) in ecranul de ordonantari (dreapta jos) nu ramane decat sa asociem "plata".
Dar am un feeling...ca nu e corect.Aceasta recuperare, nu e similara cu reintregirea creditelor de utilitati rezultate in urma incasarii unei chirii.Vreau sa zic ca daca d.p.d.v. contabil e ok (avem normele din fiecare sfarsit de an), ramane problema specifica finantelor publice..si anume CE (cf e implicit).
Eu sunt de parere, ca nu se inregistreaza suma cu minus, iar la CE musai sa punem 85.01
(conform omfp 1954/2005).
1.Am definit un Furnizor (NumeEntitatePublica) unde am schimbat sinteticul pus de program (401) cu 462, conform Normelor SF al institutiilor publice;
2.In meniul Intrari, am cules intrarea respectiva cu respectarea cerintelor: cantitate minus 1, suma recuperata (mai degrab...smulsa!! de la Casa de Sanatate, ..btw. Felicitari!) , planul bugetar completat, conturi, articol bugetar etc...
3.Am efectuat "plata". (in baza extrasului de cont);
4.Avand Propunerea/angajamentul generate (cu numar, data , etc...) in ecranul de ordonantari (dreapta jos) nu ramane decat sa asociem "plata".
Dar am un feeling...ca nu e corect.Aceasta recuperare, nu e similara cu reintregirea creditelor de utilitati rezultate in urma incasarii unei chirii.Vreau sa zic ca daca d.p.d.v. contabil e ok (avem normele din fiecare sfarsit de an), ramane problema specifica finantelor publice..si anume CE (cf e implicit).
Eu sunt de parere, ca nu se inregistreaza suma cu minus, iar la CE musai sa punem 85.01
(conform omfp 1954/2005).