Bună ziua, poate să explice cineva, pe scurt, cum se înregistrează în SAGA PS o factură storno?
E vorba de un PFA, neplătitor de TVA (cel mai simplu caz):
1. Am achiziționat produse de 300 de lei. Plătesc cu card.
2. Am înregistrat factura în "Intrări...".
3. Am înregistrat plata (butonul "Plata...", din "Bancă")
4. Am returnat unul dintre produse și am primit o factură storno de 200 lei. Magazinul mi-a dat banii cash.
5. Cum înregistrez această factură storno? (pun cantitate cu minus? )
6. Cum înregistrez banii primiți? (fac o "plată" a acelei facturi, din "Casă"? )
Mulțumesc
achiziție și returnare produse
Re: achiziție și returnare produse
O introduci ca pe prima, doar că pui minus la cantitate.
Sau poziționat pe prima apeși stornez și modifici înregistrarea generată automat.
În intrări apeși plată pe factura de stornare.
Sau poziționat pe prima apeși stornez și modifici înregistrarea generată automat.
În intrări apeși plată pe factura de stornare.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.