contract in derulare si totusi inactiv

Mesaj
Autor
Avatar utilizator
balicae
Mesaje: 118
Membru din: Vin Feb 03, 2006 12:00 am
Localitate: drob tr severin
Contact:

contract in derulare si totusi inactiv

#1 Mesaj de balicae »

Nu am mai descarcat up date de la versiunea 308,iar acum descopar ca nu mai pot face actualizarea de care am mare nevoie.Mai pot gasi pe cineva la sediul Saga sa-mi rezolve problema?Banuiesc ca,din greseala, se considera ca perioada contractului a expitat desi pagina mea are perioada corecta,adica 15.04.2008.

Avatar utilizator
tomac
Mesaje: 25853
Membru din: Sâm Oct 31, 2009 12:00 am
Localitate: Beiuş, Bihor

#2 Mesaj de tomac »

Nu cred aşa ceva. Nu înţeleg cum adică nu poţi face actualizare.
Poate ai probleme cu fişierul descărcat. Dacă poţi intra în contul de utilizator nu e nicio problemă.
Vezi că "Descarcă actualizare" apare de 2 ori. Dacă nu merge primul link încearcă să descarci folosind al doilea link.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.

Avatar utilizator
balicae
Mesaje: 118
Membru din: Vin Feb 03, 2006 12:00 am
Localitate: drob tr severin
Contact:

#3 Mesaj de balicae »

Am incercat si aceasta varianta si nu merge!Cum iti explici faptul ca nu am calendarul la salarii decat pana la 31.12.2007?Oricum atata lucru am reusit sa invat avand in vedere ca sunt abonat din 2006.

Avatar utilizator
tomac
Mesaje: 25853
Membru din: Sâm Oct 31, 2009 12:00 am
Localitate: Beiuş, Bihor

#4 Mesaj de tomac »

Nu se poate! Dacă intri în contul de utilizator şi nu primeşti mesaj "Acest cont este închis" înseamnă că ai contul activ.
Dacă descarci şi instalezi actualizarea e imposibil să nu ai calendarul.
Şi ai instalat actualizarea 318? Eu zic să te uiţi când intri în SAGA ce versiune îţi afişează.A nu-ţi afişa ceea ce spui înseamnă, fie că actualizarea nu s-a efectuat şi că de fapt intri în altă versiune de program sau că ai erori şi ai fi singura persoană ce s-ar plânge de faptul că descărcând corect fişierul de actualizare şi rulând acel fişier, nu i se actualizează programul.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.

Avatar utilizator
balicae
Mesaje: 118
Membru din: Vin Feb 03, 2006 12:00 am
Localitate: drob tr severin
Contact:

#5 Mesaj de balicae »

Pot intra in cont ,pot copia actualizarea si cand o descarc se opreste cu mesajul ca nu am dreptul sa utilizez programul si pentru remediere sa contactez programatorul.Ce crezi ca pot face?Fac mentiunea ca programul Saga il am pe alt calculator decat cel cu internetul.

Avatar utilizator
tomac
Mesaje: 25853
Membru din: Sâm Oct 31, 2009 12:00 am
Localitate: Beiuş, Bihor

#6 Mesaj de tomac »

Este imposibil să apară mesajul la descărcare. Descărcarea de pe net nu poate produce astfel de mesaje. Este posibil să apară la instalare, dar e puţin probabil.
Te-aş ruga să descrii pas cu pas ceea ce faci şi să reproduci exact mesajul afişat la instalare, pentru că bănuiesc că e vorba de instalare.
Pe de altă parte verifică în folderul în care ai instalat acum SAGA şi vezi dacă ai un folder ce se numeşte _CLONA (cu liniuţă). Dacă da şterge acel folder şi rulează încă odată procedura de instalare. Însă ATENŢIE!!!! Să nu cumva să ştergi folderul CLONA cel fără liniuţa aceea în faţa numelui.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.

Avatar utilizator
balicae
Mesaje: 118
Membru din: Vin Feb 03, 2006 12:00 am
Localitate: drob tr severin
Contact:

#7 Mesaj de balicae »

Mesajul apare la instalare si o sa fiu atenta la sfatul pe care mi l-ai dat.Acum am certitudinea ca eu am o problema la calculator si cred ca o sa folosesc sfatul tau.Multumesc pentru ca ma ajuti si poate mai intri maine,pentru ca acum trebuie sa inchid acest calculator sa fac incercarea pe cel cu programul.Asta in nefericitul caz ca nu voi reusi sa rezolv actualizarea in aceasta seara.MULTUMESC!

Scrie răspuns