contract in derulare si totusi inactiv
contract in derulare si totusi inactiv
Nu am mai descarcat up date de la versiunea 308,iar acum descopar ca nu mai pot face actualizarea de care am mare nevoie.Mai pot gasi pe cineva la sediul Saga sa-mi rezolve problema?Banuiesc ca,din greseala, se considera ca perioada contractului a expitat desi pagina mea are perioada corecta,adica 15.04.2008.
Nu cred aşa ceva. Nu înţeleg cum adică nu poţi face actualizare.
Poate ai probleme cu fişierul descărcat. Dacă poţi intra în contul de utilizator nu e nicio problemă.
Vezi că "Descarcă actualizare" apare de 2 ori. Dacă nu merge primul link încearcă să descarci folosind al doilea link.
Poate ai probleme cu fişierul descărcat. Dacă poţi intra în contul de utilizator nu e nicio problemă.
Vezi că "Descarcă actualizare" apare de 2 ori. Dacă nu merge primul link încearcă să descarci folosind al doilea link.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.
Nu se poate! Dacă intri în contul de utilizator şi nu primeşti mesaj "Acest cont este închis" înseamnă că ai contul activ.
Dacă descarci şi instalezi actualizarea e imposibil să nu ai calendarul.
Şi ai instalat actualizarea 318? Eu zic să te uiţi când intri în SAGA ce versiune îţi afişează.A nu-ţi afişa ceea ce spui înseamnă, fie că actualizarea nu s-a efectuat şi că de fapt intri în altă versiune de program sau că ai erori şi ai fi singura persoană ce s-ar plânge de faptul că descărcând corect fişierul de actualizare şi rulând acel fişier, nu i se actualizează programul.
Dacă descarci şi instalezi actualizarea e imposibil să nu ai calendarul.
Şi ai instalat actualizarea 318? Eu zic să te uiţi când intri în SAGA ce versiune îţi afişează.A nu-ţi afişa ceea ce spui înseamnă, fie că actualizarea nu s-a efectuat şi că de fapt intri în altă versiune de program sau că ai erori şi ai fi singura persoană ce s-ar plânge de faptul că descărcând corect fişierul de actualizare şi rulând acel fişier, nu i se actualizează programul.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.
Este imposibil să apară mesajul la descărcare. Descărcarea de pe net nu poate produce astfel de mesaje. Este posibil să apară la instalare, dar e puţin probabil.
Te-aş ruga să descrii pas cu pas ceea ce faci şi să reproduci exact mesajul afişat la instalare, pentru că bănuiesc că e vorba de instalare.
Pe de altă parte verifică în folderul în care ai instalat acum SAGA şi vezi dacă ai un folder ce se numeşte _CLONA (cu liniuţă). Dacă da şterge acel folder şi rulează încă odată procedura de instalare. Însă ATENŢIE!!!! Să nu cumva să ştergi folderul CLONA cel fără liniuţa aceea în faţa numelui.
Te-aş ruga să descrii pas cu pas ceea ce faci şi să reproduci exact mesajul afişat la instalare, pentru că bănuiesc că e vorba de instalare.
Pe de altă parte verifică în folderul în care ai instalat acum SAGA şi vezi dacă ai un folder ce se numeşte _CLONA (cu liniuţă). Dacă da şterge acel folder şi rulează încă odată procedura de instalare. Însă ATENŢIE!!!! Să nu cumva să ştergi folderul CLONA cel fără liniuţa aceea în faţa numelui.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.
Mesajul apare la instalare si o sa fiu atenta la sfatul pe care mi l-ai dat.Acum am certitudinea ca eu am o problema la calculator si cred ca o sa folosesc sfatul tau.Multumesc pentru ca ma ajuti si poate mai intri maine,pentru ca acum trebuie sa inchid acest calculator sa fac incercarea pe cel cu programul.Asta in nefericitul caz ca nu voi reusi sa rezolv actualizarea in aceasta seara.MULTUMESC!