Forum SAGA

Aici ne tutuim, vorbim, ne imprietenim
Acum este Dum Iun 24, 2018 3:38 am

Ora este UTC + 2




Scrie un subiect nou Acest subiect este închis, nu puteţi modifica mesaje sau să scrieţi răspunsuri viitoare.  [ 16 mesaje ]  Du-te la pagina 1, 2  Următorul
Autor Mesaj
MesajScris: Mie Dec 20, 2017 6:36 pm 
Neconectat

Membru din: 04 Oct 2017
Mesaje: 6
Buna seara,
Pe scurt: cand salvez baza de date, indiferent de varianta (local sau in alta locatie), imi apare "File access denied c:/saga c.3.0/0001/clienti.cdx. 1705". Dau ok si imi apare "Alias `CLIENTI`was not found. 13", apoi imi apare fereastra Open si incerc sa selectez clienti.dbf si imi apare "File must be opened exclusively. 110", dupa care dau ok si la ultima eroare si isi continua procesul de salvare.
In program, la clienti, totul e ok.
Inca nu am restaurat nicio baza de date sa verific daca e totul ok, pentru ca nu vreau sa pierd ceva.
Vreo sugestie?


Sus
 Profil  
 
MesajScris: Mie Dec 20, 2017 6:38 pm 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: 19 Iun 2008
Mesaje: 18375
Localitate: Satu Mare
Bien ai venit pe forum!
Citeste cele de aici:
http://www.sagasoft.ro/forum/viewtopic.php?f=11&t=31778


Sus
 Profil  
 
MesajScris: Joi Dec 21, 2017 6:04 pm 
Neconectat

Membru din: 04 Oct 2017
Mesaje: 6
Am citit si nu a functionat si la mine. Si sunt pe W7, nu pe W10.
Si a mers pana acum aproape 2 saptamani.


Sus
 Profil  
 
MesajScris: Joi Dec 21, 2017 6:06 pm 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: 19 Iun 2008
Mesaje: 18375
Localitate: Satu Mare
Atunci poate cele de aici:
http://www.sagasoft.ro/forum/viewtopic.php?f=1&t=38117


Sus
 Profil  
 
MesajScris: Vin Dec 22, 2017 6:20 pm 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: 01 Ian 1970
Mesaje: 18756
Localitate: Beiuş, Bihor
Întrebați direct la firmă. E mult mai sigur și eficient decât pe forum.

_________________
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.
Imagine


Sus
 Profil  
 
MesajScris: Vin Dec 22, 2017 10:01 pm 
Neconectat

Membru din: 04 Oct 2017
Mesaje: 6
din pacate suportul saga mi se pare jalnic. ori nu se pricep, ori am nimerit eu vreo doi care erau incepatori, ori am facut alegerea gresita cand am ales softul asta. nu m-au ajutat nici macar la inceput, atunci cand abia achizitionasem programul si nu stiam sa-l folosesc.


Sus
 Profil  
 
MesajScris: Sâm Dec 23, 2017 9:06 am 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: 19 Iun 2008
Mesaje: 18375
Localitate: Satu Mare
Si totusi care ii problema?


Sus
 Profil  
 
MesajScris: Sâm Dec 23, 2017 1:49 pm 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: 01 Ian 1970
Mesaje: 18756
Localitate: Beiuş, Bihor
@dumitrua218
Nu cred asta. Și o spun pentru că-i cunosc.
Oricum, recomandarea mea rămâne: să dați mail cu problema direct la firmă.

_________________
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.
Imagine


Sus
 Profil  
 
MesajScris: Sâm Dec 23, 2017 3:23 pm 
Neconectat

Membru din: 22 Apr 2014
Mesaje: 107
dar, stimate coleg @Tomac, cum iti explici acest fapt: Programul instalat pe un calculator, in momentul in care dau salvare baze de date imi spune ca mai este deschis in alta parte. Poate la cei de la tehnic de la saga, pentru ca la mine NU are unde. trebuie sa repornesc calculatorul si apoi ma lasa sa fac salvarea. pe acelasi calculator este instalat si SagaPs si NU face asemenea figuri. am vorbit la saga si o duduie tot imi spunea ca mai am programul deschis in alta parte, degeaba ii spuneam ca NU, dansa tinea ca orbu de bata ca Da.
Acest comportament si faptul ca la volum de date mare, saga NU face fata, am decis sa renuntam la sagaC. pacat


Sus
 Profil  
 
MesajScris: Sâm Dec 23, 2017 4:39 pm 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: 19 Iun 2008
Mesaje: 18375
Localitate: Satu Mare
Sa fie deschi la "cei de la tehnic de la saga" este cam aiurea, totusi cum crezi ca s-ar putea conecta? :shock:
De ce nu incerci sa inchizi calculatorul, sa il repornesti si sa incerci din nou? Poate lucrezi in retea si ceva a ramas agatat si de aceea apare ca si deschis de doua ori.
Daca ai o baza de date mare, ai incercat sa folosesti optiunea "client server"?
Oricum, fiecare utilizator decide ce ii convine si ce nu.


Sus
 Profil  
 
MesajScris: Sâm Dec 23, 2017 6:08 pm 
Neconectat

Membru din: 01 Ian 1970
Mesaje: 81
Localitate: Tg Jiu
@dumitrua218
Pot sa te ajut sa rezolvi problema. De asemenea pot sa te ajut sa te convingi de faptul ca atunci cand ai achizitionat programul Saga ai facut cea mai buna alegere.
@berceal550
Problema este la tine. Se poate identifica si rezolva. Important ca tu sa vrei. De asemenea pot sa iti demonstrez ca Saga functioneaza foarte bine si la un volum mare de date.
Daca considerati ca va pot fi de folos datele mele de contact le gasiti aici
http://www.sagasoft.ro/distributie.php?judet=Gorj


Sus
 Profil  
 
MesajScris: Mar Dec 26, 2017 11:34 am 
Neconectat

Membru din: 04 Oct 2017
Mesaje: 6
@balazse: asa zic si cei de la suport. Le explic, ei vin cu propuneri, le explic din nou, apoi ma intreaba "si ce problema aveti?". De doua ori am sunat si am primit aceasta intrebare la jumatatea apelului.
PS: am lucrat si in suport tehnic si in IT si cu programe de contabilitate, chiar la nivel mare in supermarket si pot sa-mi dau seama cand cineva nu isi cunoaste meseria. E posibil ca sa fi fost incepatori, dar ar trebui cumva sa intrebe pe cineva mai experimentat.

S-a rezolvat si problema mea. Astazi s-a salvat corect.
Ce pot sa va spun, astfel incat sa ajute si pe altcineva in viitor, este ca nu mai restartasem laptopul de ceva timp. Zilele astea s-a inchis fortat pentru ca ramasese fara baterie si l-am pornit astazi, dupa care am reusit sa salvez.
Mai este posibil ca inainte de asta sa nu fi mers deoarece sincronizez folderul Saga si cel in care salvez baza de date cu Google Drive si e posibil sa fi intrat in conflict oarecum, desi nu ar fi trebuit.
Important este ca merge, deci restart. :)
Sarbatori fericite in continuare si multumesc tuturor pentru pareri si ajutor.


Sus
 Profil  
 
MesajScris: Mar Dec 26, 2017 1:29 pm 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: 01 Ian 1970
Mesaje: 8898
Localitate: Bucuresti - Titan - Grigorescu
Nu mai sincroniza folderul Saga cu sisteme cloud că la un moment dat o să plângi cu lacrimi de crocodil.

_________________
Să vedem noi ce nu văd alții!


Sus
 Profil  
 
MesajScris: Mar Dec 26, 2017 3:31 pm 
Neconectat

Membru din: 04 Oct 2017
Mesaje: 6
Ce se poate intampla rau cu sincronizarea cloud? Ca nu-mi dau seama...


Sus
 Profil  
 
MesajScris: Mar Dec 26, 2017 5:56 pm 
Neconectat
Avatar utilizator

Membru din: 17 Mai 2005
Mesaje: 479
@dumitrua218 bitcoini ti-ai luat?
Intreb pentru ca pari genul care stie ce face.


Sus
 Profil  
 
Afişează mesajele de la anteriorul:  Sortează după  
Scrie un subiect nou Acest subiect este închis, nu puteţi modifica mesaje sau să scrieţi răspunsuri viitoare.  [ 16 mesaje ]  Du-te la pagina 1, 2  Următorul

Ora este UTC + 2


Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori


Nu puteţi scrie subiecte noi în acest forum
Nu puteţi răspunde subiectelor din acest forum
Nu puteţi modifica mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi şterge mesajele dumneavoastră în acest forum
Nu puteţi publica fişiere ataşate în acest forum

Căutare după:
Mergi la:  
POWERED_BY
Translation/Traducere: phpBB România