Autorizare unitate protejata

Mesaj
Autor
schiopua410
Mesaje: 119
Membru din: Mie Iul 21, 2010 12:00 am
Localitate: Petrosani

Autorizare unitate protejata

#1 Mesaj de schiopua410 »

Buna seara
Am o firma, distribuitoare de produse de papetarie pe care doresc sa o autorizez ca " unitate protejata"

Primul pas l-am facut: am angajat o persoana cu handicap.

Vreau sa trimit dosarul la Ministerul Muncii, pentru autorizare, dar doresc sa-l trimit correct , sa nu fie respins.

Va rog sa-mi spuneti cum vedeti urmatoarele articole din: ORDIN Nr. 1372 din 29 septembrie 2010, art 5. pct 2, lit. d, e

"Dosarul va cuprinde următoarele documente:
....
d) un document justificativ din partea operatorului economic, instituţiei publice sau a organizaţiei neguvernamentale prin care se atestă înfiinţarea unei secţii, a unui atelier sau a unei alte structuri ca unitate protejată, cu respectarea condiţiilor de autorizare prevăzute la art. 4;
e) o descriere a activităţilor realizate integral sau parţial de persoana cu handicap, în scopul obţinerii produselor comercializabile sau în scopul prestării serviciilor;
...."

Adica:
la lit. d: nu stiu ce sectie sa infiintez;
la lit. e: la mine persoana cu handicap desfasoara servicii in cadrul firmei, este angajat pe postul de lucrator gestionar cu activitati de intocmire a NIR-urilor, receptie fizica a marfii, intocmeste facturi, tine legatura cu anumiti client, etc... Aici e intrebarea : serviciile desfasurate in cadrul firmei sunt eligibile, sau trebuie sa desfasoare servicii pe care sa le facturez la client?

Daca este cineva care s-a confruntat cu autorizarea de acest tip si ma poate ajuta cu niste sfaturi mi-ar fi de mare ajutor.
Multumesc

Scrie răspuns