Pagina 5 din 10

Re: Anulare cod TVA din oficiu

Scris: Mar Mai 03, 2016 3:38 pm
de analiza
buna tuturor,

311 se depune si in 0 ? sau doar atunci cand exista operatiuni ?

multumesc

Re: Anulare cod TVA din oficiu

Scris: Mie Mai 04, 2016 3:34 pm
de tomac
Nu se depune pe zero.

Re: Anulare cod TVA din oficiu

Scris: Mie Mai 04, 2016 3:46 pm
de tobosv790
analiza scrie:buna tuturor,

311 se depune si in 0 ? sau doar atunci cand exista operatiuni ?

multumesc
concluzia raspunde:Se depune in X :wink:

Re: Anulare cod TVA din oficiu

Scris: Joi Mai 05, 2016 11:22 am
de tobosv790
Am glumit. Nu va suparati,va rog!

Re: Anulare cod TVA din oficiu

Scris: Vin Mai 13, 2016 5:26 pm
de analiza
Multumesc :wink:

Re: Anulare cod TVA din oficiu

Scris: Vin Mai 13, 2016 6:24 pm
de tobosv790
Ok. Ai simtul umorului! Acest lucru, dupa parerea mea, este apanajul inteligentei! Oamenii inteligenti stiu sa rada , atunci cand e cazul si mai ales , de propriile metehne! Ma bucur ca nu te-ai suparat. Sa fi sanatos/sanatoasa!
PS:Sper ca ma analiz'ezi bine si nu te superi prea tare! Multumesc!

Re: Anulare cod TVA din oficiu

Scris: Joi Iul 21, 2016 2:23 am
de zaineal
Buna dimineata, va rog sa ma ajutati, am descoperit acum, ca unui furnizor de marfa i s-a anulat tva-ul din aprilie, eu la mai nestiind am dedus tva-ul si am depus 300 si 394 cu acele facturi prinse in calcul, abia acum cand ii inregistram facturile pe iunie m-am gandit sa dau verificare la toti furnizorii si surpriza ..., imi amintesc ca verificare am dat si pt luna trecuta dar ori nu am observat ori site-ul anaf nu se actualizeaza instantaneu cum mai anuleaza tva-ul cuiva, acuma sfatuiti-ma cum corectez inregistrarile la mai, firma fiind lunara, trebuie scos din 394 acest furnizor pt lunile in care are tva-ul anulat? apoi cu ce note contabile scot de la deducere tva-ul aferent lunii mai , pt 300, banuiesc ca la luna iunie trec aceasta suma la regularizari la achizitii cu minus.

astept pareri , multumesc

Re: Anulare cod TVA din oficiu

Scris: Joi Iul 21, 2016 12:53 pm
de tomac
Eu zic să lăsați așa dacă aveți facturi cu TVA înscris pe ele. Dacă ajungeți la litigiu cu ANAF puteți invoca Directiva 112 și practica CEJ

Re: Anulare cod TVA din oficiu

Scris: Vin Iul 29, 2016 10:20 am
de serbanm7
Buna,
Daca mi s-a anulat codul de tva din oficiu (a expirat sediul social) - fiind platitor de TVA la incasare - mai pot deduce TVA pt facturile de achizitie dinainte de anularea codului de TVA si platite dupa anularea codului?
Ce-i drept, ca in D311 sunt mentionate doar operatiunile de livrari si TVA colectat dar...am operat in Saga la configurare societati data anularii codul de TVA (12.04.2016) si la platile inregistrate dupa aceasta data programul face:
4428.TP = 4426 -X
4427 = 4426 X

...si ma intreb daca este corect :roll:
Multumesc!

Re: Anulare cod TVA din oficiu

Scris: Lun Aug 01, 2016 4:27 pm
de tomac
Nu, nu puteți.

Re: Anulare cod TVA din oficiu

Scris: Joi Aug 18, 2016 10:45 am
de costachet982
buna ziua
imi puteti spune unde as putea cauta pe site la anaf sa aflu de cand mi s-a anulat codul de tva

stiu ca este o locatie unde se afiseaza dar nu am retinut traseul ( am cautat mai demult)

Re: Anulare cod TVA din oficiu

Scris: Joi Aug 18, 2016 10:52 am
de meira
ANAF Registrul persoanelor impozabile înregistrate în scopuri de TVA

Re: Anulare cod TVA din oficiu

Scris: Joi Aug 18, 2016 11:02 am
de fagarasa176

Re: Anulare cod TVA din oficiu

Scris: Joi Aug 18, 2016 11:05 am
de costachet982
am gasit
asta-i calea
https://www.anaf.ro/RegistruTVA/searchVAT.action


as dori o lamuire
cand trebuia sa depun decl 300 in conditiile anularii cu data de 01.02.2016 si data operarii este 26.04.2016

am depus la 31.03.2016 ( nu stiam ca i s-a anulat codul- nu am primit nimic) si a fost validata

deci ......care e ultima luna de depunere ??

Re: Anulare cod TVA din oficiu

Scris: Joi Aug 25, 2016 7:28 pm
de juravlev
Buna seara , va rog sa ma ajutati si pe mine intr-o incalcitura de coduri si facturi . Am un client cu taxare inversa si la verificare din program il da platitor de tva , azi ma suna si-mi spune ca a aflat ca nu mai are cod valabil dar de fapt nici el nu a stiut ca nu a primit absolut nimic . La verificare pe anaf imi spune asa ,,inregistrarea in scopuri de tva a fost anulata incepand cu 20.04.2016 , iar anularea inregistrarii a fost operata in registru de organele fiscale in data de 04.07.2016" Ce trebuie sa inteleg de aici , ca doar din 04.07.2016 se putea afla ca acest cod de tva a fost anulat ?Saga nici acum la verificare nu mi-l da fara cod , trebuie sa le verificam in fiecare luna pe anaf fiecare client si furnizor?Am facturi emise catre el si in luna mai ,iunie si iulie , cum fac cu ele acum ?Trebuie sa platesc tva la ele ? ca si cum l-as fi colectat? multumesc pt orice sfat :(