Angajare Economist de gestiune cu experienta in SAGA stocuri
Scris: Mie Ian 17, 2018 3:22 pm
Despre noi
Garden Services - Bucuresti este unul dintre cei mai vechi furnizori de plante, materiale si servicii de gradina din piata. Din momentul infiintarii, in anul 2000, incercam sa ne remarcam prin CONSECVENTA, SERIOZITATE, PROMPTITUDINE, CALITATE SI VITEZA DE LUCRU venind in intampinarea solicitarilor clientilor nostri si oferind un pachet complet de lucrari pentru amenajarea gradinilor si spatiilor verzi.
ACTIVITATI PRINCIPALE:
Efectueaza impreuna cu magazionerul receptia cantitativa si calitativa a urmatoarelor produse :
materiale(plante, pomi fructiferi, trandafiri, rulouri si seminte de gazon, ingrasamant, materiale irigatii si drenaj);
obiecte de inventar(unelte, utilaje)
marfa(plante ornamentale, materiale si accesorii de gradina, ingrasaminte profesionale, rulouri si seminte de gazon, materiale de irigatii si drenaj);
Intocmeste notele de receptie pentru produsele ce intra in gestiune;
Intocmeste bonurile de consum pe baza devizelor de la lucrari;
Intocmeste rapoartele necesare pentru productia de amestecuri la saci;
Intocmeste notele de transfer din magazia centrala catre celelalte gestiuni ale firmei;
Intocmeste facturile catre clienti si efectueaza incasarea pentru produsele vandute;
Intocmeste lunar balanta stocurilor;
Efectueaza inventarul stocurilor de marfa si materiale;
Verifica periodic marfurile din magazie si semnaleaza orice abatere;
Verifica si raporteaza periodic situatia stocurilor;
Efectueaza vanzarea produselor catre institutiile publice prin SEAP.
RESPONSABILITATILE POSTULUI:
Raspunde de situatia stocurilor din gestiune;
Raspunde de corectitudinea documentelor intocmite;
Modul de utilizare a consumabilelor si materialelor primite in folosinta de la firma;
Respectarea prevederilor din regulamentul intern.
Cerinte pentru exercitare:
Experienta de minim 2 ani pe un post similar, constituie avantaj experienta in domeniul horticol;
Cunostinte de operare in programul Saga C partea de gestiune;
Experienta in vanzarile catre institutiile publice prin SEAP constituie avantaj;
Studii: absolvent de studii superioare;
Fara cazier;
Flexibilitate;
Ordonata;
Seriozitate;
Atentie la detalii;
Rezistenta la stres;
Se pot trimite cv-uri pe adresa de email [email protected], numai candidatii selectati vor fi invitati la un interviu.
Garden Services - Bucuresti este unul dintre cei mai vechi furnizori de plante, materiale si servicii de gradina din piata. Din momentul infiintarii, in anul 2000, incercam sa ne remarcam prin CONSECVENTA, SERIOZITATE, PROMPTITUDINE, CALITATE SI VITEZA DE LUCRU venind in intampinarea solicitarilor clientilor nostri si oferind un pachet complet de lucrari pentru amenajarea gradinilor si spatiilor verzi.
ACTIVITATI PRINCIPALE:
Efectueaza impreuna cu magazionerul receptia cantitativa si calitativa a urmatoarelor produse :
materiale(plante, pomi fructiferi, trandafiri, rulouri si seminte de gazon, ingrasamant, materiale irigatii si drenaj);
obiecte de inventar(unelte, utilaje)
marfa(plante ornamentale, materiale si accesorii de gradina, ingrasaminte profesionale, rulouri si seminte de gazon, materiale de irigatii si drenaj);
Intocmeste notele de receptie pentru produsele ce intra in gestiune;
Intocmeste bonurile de consum pe baza devizelor de la lucrari;
Intocmeste rapoartele necesare pentru productia de amestecuri la saci;
Intocmeste notele de transfer din magazia centrala catre celelalte gestiuni ale firmei;
Intocmeste facturile catre clienti si efectueaza incasarea pentru produsele vandute;
Intocmeste lunar balanta stocurilor;
Efectueaza inventarul stocurilor de marfa si materiale;
Verifica periodic marfurile din magazie si semnaleaza orice abatere;
Verifica si raporteaza periodic situatia stocurilor;
Efectueaza vanzarea produselor catre institutiile publice prin SEAP.
RESPONSABILITATILE POSTULUI:
Raspunde de situatia stocurilor din gestiune;
Raspunde de corectitudinea documentelor intocmite;
Modul de utilizare a consumabilelor si materialelor primite in folosinta de la firma;
Respectarea prevederilor din regulamentul intern.
Cerinte pentru exercitare:
Experienta de minim 2 ani pe un post similar, constituie avantaj experienta in domeniul horticol;
Cunostinte de operare in programul Saga C partea de gestiune;
Experienta in vanzarile catre institutiile publice prin SEAP constituie avantaj;
Studii: absolvent de studii superioare;
Fara cazier;
Flexibilitate;
Ordonata;
Seriozitate;
Atentie la detalii;
Rezistenta la stres;
Se pot trimite cv-uri pe adresa de email [email protected], numai candidatii selectati vor fi invitati la un interviu.