mijloc fix in regie proprie

Intrebari - raspunsuri diverse despre programele SAGA
Mesaj
Autor
cornescug420
Mesaje: 20
Membru din: Joi Mai 15, 2008 12:00 am

mijloc fix in regie proprie

#1 Mesaj de cornescug420 »

Buna ziua,
S-a luat hotararea sa se faca un stand de incercari pneumatice in regie proprie. Toate matrialele necesare s-au folosit din gest. de Marfa cant. valorica. Am trecut piesele respective prin Transfer in gest. de materii prime unde s-a creat NC 301-371. Mai departe m-am blocat si nu stiu cum si in ce operatii sa lucrez ca sa trec aceste piese in consum si sa creez mijlocul fix. Poate ma puteti ajuta.

roncovf
Mesaje: 1193
Membru din: Joi Ian 26, 2012 1:44 pm

Re: mijloc fix in regie proprie

#2 Mesaj de roncovf »

601 = 301 consumul
2132 = 722 mijlocul fix

pinteae
Mesaje: 2007
Membru din: Joi Feb 10, 2011 12:00 am
Localitate: Targu Mures

Re: mijloc fix in regie proprie

#3 Mesaj de pinteae »

Poti sa utilizezi functia de productie.
In ecranul "Tipuri articole/servicii" creezi un articol cu denumirea "Mijloace fixe", caruia ii atasezi conturile: 231 si 712 si pui bifa pe casuta "Produs".
In ecranul articole creezi un articol cu denumirea standului si deschizi un bon de productie, prin intermediul caruia vei inregistra toate consumurile.
La sfarsitul lucrarilor vei valida bonul de productie si se vor genera articolele contabile 601 = 301, pentru materialele consumate si 231 = 712 pentru valoarea imobilizarii.
Din ecranul operatii speciale, la data receptiei, vei descarca gestiune prin articolul contabil: 2131 = 231.
Eugen Pintea

cornescug420
Mesaje: 20
Membru din: Joi Mai 15, 2008 12:00 am

Re: mijloc fix in regie proprie

#4 Mesaj de cornescug420 »