Pagina 1 din 1

DESEURI-- cartuse imprimanta

Scris: Vin Sep 25, 2020 1:46 pm
de epurem242
va rog sa ma ajutati ,cu urmatoarea speta
--avand mai multe cartuse de la imprimante, folosite, administratorul unei sc x ,platitor imp profit, tva, le-a strans si a sunat o firma de colectare sa vina sa le ia.
firma respectiva i-a dat o factura cu 2 poz

1. transport 100+ 19,00
2 servicii eliminare deseuri 16+3,04

total factura 138.04, pe care administratorul a achitat-o!!

deci,intrebari
1. pozitia cu deseuri nu trebuia sa o factureze firma x si sa o incaseze de la colectori??
2. cum se inregistreaza factura asta??

sper ca nu am intrebat o tampenie, dar e 25 si imi sta mintea in loc,cate un pic :D :D

Re: DESEURI-- cartuse imprimanta

Scris: Vin Sep 25, 2020 2:57 pm
de tomac
1. Ba da, dar numai dacă primea bani pentru acele deșeuri. Dacă primește vreo sumă de bani, atunci facturează, altfel nu.
2. Factura primită de la firma respectivă se înregistrează ca orice factură, ca factură, pe cont de cheltuieli cu servicii prestate de terți.

Re: DESEURI-- cartuse imprimanta

Scris: Vin Sep 25, 2020 3:01 pm
de pomparaus
Pai daca le-a dat degeaba, nu, nu trebuia sa factureze , X-ul a vrut practic sa faca curat, a chemat o firma care a venit, vi le-a luat, v-a facturat, i-ati platit serviciile.
Doar in cazul in care vroia sa le vanda, ar fi trebuit sa factureze X. Lucrezi factura pe cheltuieli (624+628) si gata.

Re: DESEURI-- cartuse imprimanta

Scris: Vin Sep 25, 2020 3:43 pm
de epurem242
da, asa e ...acum mi-a zis ca a vrrut sa faca curat....
multumesc pt raspunsuri.