DESEURI-- cartuse imprimanta
Scris: Vin Sep 25, 2020 1:46 pm
va rog sa ma ajutati ,cu urmatoarea speta
--avand mai multe cartuse de la imprimante, folosite, administratorul unei sc x ,platitor imp profit, tva, le-a strans si a sunat o firma de colectare sa vina sa le ia.
firma respectiva i-a dat o factura cu 2 poz
1. transport 100+ 19,00
2 servicii eliminare deseuri 16+3,04
total factura 138.04, pe care administratorul a achitat-o!!
deci,intrebari
1. pozitia cu deseuri nu trebuia sa o factureze firma x si sa o incaseze de la colectori??
2. cum se inregistreaza factura asta??
sper ca nu am intrebat o tampenie, dar e 25 si imi sta mintea in loc,cate un pic
--avand mai multe cartuse de la imprimante, folosite, administratorul unei sc x ,platitor imp profit, tva, le-a strans si a sunat o firma de colectare sa vina sa le ia.
firma respectiva i-a dat o factura cu 2 poz
1. transport 100+ 19,00
2 servicii eliminare deseuri 16+3,04
total factura 138.04, pe care administratorul a achitat-o!!
deci,intrebari
1. pozitia cu deseuri nu trebuia sa o factureze firma x si sa o incaseze de la colectori??
2. cum se inregistreaza factura asta??
sper ca nu am intrebat o tampenie, dar e 25 si imi sta mintea in loc,cate un pic