sorina87 scrie: ↑Vin Iun 18, 2021 9:17 am
@roncovf, mai exact pentru care suma din ce am trecut eu acolo datorez impozit? Ar trebui sa fac altfel acele inchideri de conturi?
deci ar terbui sa solicit certificat fiscal.
multumesc mult
Soldul contului 121, 456 mai putin capitalul social 200 lei.
40+2340,07-311=2069,07
Ultima oară modificat Vin Iun 18, 2021 1:23 pm de către roncovf, modificat 1 dată în total.
Daca spuneti ca mai putin capitalul social, nu trebuia sa fie 40+2340.07 - 200 = 2180.07?
Deci la suma aceasta sau la suma dvs de 2069.07 calculez 10% ,declar in D100 si platesc impozitul.
DUpa ce fac aceasta declaratie depun bilantul la anaf cu prima etapa?
adica in primul bilant pe care il depun trebuie sa se vada si acest impozit?
sau depun bilantul cu soldurile pe care le am la 25 mai in balanta si apoi depun D100 cu plata impozit?
Scuze, ma referam la soldul contului 456, nu la 121.
Da, se declara in D100, se plateste impozitul, se platesc sumele asociatilor, se inchid conturile, apoi se face bilantul de inchidere cu soldurile la final pe 0. Se depune S1039 cu anexele (Hot AGA, MO, Balanta cu solduri 0, Bilant lichidare cu solduri 0, Raport lichidare cu explicatii, CAF)
La registrul comertului eu am depus toate documentele in etapa a doua, inclusiv CAF si S1039.
In regula. Si ati depus S1039 de 2 ori cum mi-au explicat de la ANAF? Adica prima etapa pt perioada 01.01.2021 - 25.05.2021 cu sume atat la inceput cat si la sfarsit si a doua oara S1039 cu bilantul pe zero?
Nu stiu cum sa fac....daca sa depun in 2 etape sau depun doar finalul cu bilantul pe zero...
Are dreptate Roncovf : si eu tot o singura data am depus 1039.
Eu am avut o radiere care a inceput in luna octombrie 2020 .Mie pt. ONRC mi-au cerut bilant cu coloana 2 pe zero, declaratia administratorului de aprobare bilant si PV administrator prin care detaliezi NC de inchidere conturi. Rezolutia de radiere a fost solutionata purtand data de 18.01.2021.
La Anaf mi s-a cerut asa :
- formularul 1039 (bilantul de lichidare) bifa randul 2 (dupa terminarea lichidarii) la care am atasat ultimul bilant depus cu coloana 2 cu valori pe zero (la col.2 se pune data rezolutiei,in cazul meu 18.01.2021)
- balanta de verificare.
D-na de la Anaf a zis ca toate cele 3 documente (bilantul 1039, bilantul pe zero si balanta de verificare) trebuie sa aiba aceeasi data (luna),deci in cazul meu: 18.01.2021.
Cu copie dupa rezolutie, cu declaratia admnistratorului si raportul de radiere prin care s-a aratat cum s-au inchis conturile si cu cele enuntate mai sus (semnate si stampilate) a mers la Anaf administratorul (semnatura electronica expirase) - eu i le-am dat si pe CD si s-a radiat firma imediat - nu a mai trebuit nici-un formular 010.