activare client server , clientul nu se poate conecta

Retea, baze de date, salvari, restaurari etc.
Mesaj
Autor
danield976
Mesaje: 3
Membru din: Lun Mar 11, 2019 8:17 am

activare client server , clientul nu se poate conecta

#1 Mesaj de danield976 »

Buna Tuturor,
Am activat modul server si incerc din aceeasi retea sa ma conectez la baza server.
Am inchis firewall-urile pe ambele computere (Ambele sunt win10) .
ping-ul merge intre ele.
am pus si un printscreen cu eroarea

Multumesc,
Daniel
Fişiere ataşate
eroare saga retea.jpg
eroare saga retea.jpg (36.74 KiB) Vizualizat de 6375 ori

gorunescuc
Mesaje: 2
Membru din: Vin Mar 22, 2019 11:56 am

Re: activare client server , clientul nu se poate conecta

#2 Mesaj de gorunescuc »

aceeasi problema intampin si eu cu setarile de mai sus identice, mai putin ip-ul

danield976
Mesaje: 3
Membru din: Lun Mar 11, 2019 8:17 am

Re: activare client server , clientul nu se poate conecta

#3 Mesaj de danield976 »

si cum ati investigat ? ati scris la suport ? chiar nu stiu ce sa mai fac / investighez.
Cele 2 computere ale dVS sunt WIN10 ?

Exista un error log ceva sa poti sa investighezi ?

gorunescuc
Mesaje: 2
Membru din: Vin Mar 22, 2019 11:56 am

Re: activare client server , clientul nu se poate conecta

#4 Mesaj de gorunescuc »

n-am sunat inca. in weekend am incercat.

danield976
Mesaje: 3
Membru din: Lun Mar 11, 2019 8:17 am

Re: activare client server , clientul nu se poate conecta

#5 Mesaj de danield976 »

Uitati raspunsul de la suport !
Foarte rapid si mi-a mers . La mine a trebuit sa instalez din meniul actualizari ODBC.exe

Cod: Selectaţi tot

Pe calculatorul client se vor realiza urmatoarele:

1. Verificati daca in folderul “Actualizari” din directorul programului SAGA exista folderul “Server32” (sau Server64, dupa caz) si identificati fisierul ODBC.exe. Instalati acest fisier (dublu click pe fisierul ODBC.exe) si incercati din nou. In cazul in care nu exista, descarcati manual arhiva corespunzatoare in functie de sistemul de operare al clientului (32 biti sau 64 biti) de la adresa:

 http://www.sagasoft.ro/programe/Server32.zip  pentru sisteme pe 32 biti

sau

http://www.sagasoft.ro/programe/Server64.zip  pentru sisteme pe 64 biti

 

Dupa descarcare, dezarhivati continutul fisierului si copiati in directorul programului SAGA toate fisierele mai putin Firebird.exe si ODBC.exe, dupa care instalati fisierul ODBC.exe si reincercati validarea conexiunii.

2. Accesati ecranul "Administrare/Intretinere BD", pagina "Client Server" si treceti firma in modul client server client;

3. Introduceti adresa IP a calculatorului server (daca reteaua folosita este VPN atunci trebuie adresa IP din reteaua VPN a serverului) si calea catre folderul bazei de date de pe server, relativa la server (de exemplu "C:\SAGA C.3.0\0001").

 

Asigurati-va ca serverul bazei de date este pornit.

Din Task Manager -> Services -> Open Services -> Firebird Server – DefaultInstace -> trebuie sa aiba status-ul ‘Running’. In caz contrar, folositi optiunea ‘Start Service’ din bara de instrumente a ecranului.

Scrie răspuns