Buna ziua
Am achizitionat programul pentru a face contabilitatea la o asociatie si de 6 luni il folosesc doar pentru partea contabila, defalcarea o am in alt program. Incepand cu anul acesta vreau sa fac si listele de intretinere cu saga dar nu gasesc nicaieri o indrumare complecta (de la A la Z) cum sa introduc datele.
cand vreau sa fac defalcarea nu pot introduce o serie de date
am o serie de cheltuieli pe care sa le defalc iar cand le introduc atunci in liste apar sub alta denumire. Am apartamente care nu platesc unele cheltuieli din bloc(ex. ap. et parter si et 1 nu platesc lift) si nu stiu cum sa le filtrez sa nu se imparta si lor aceste cheltuieli. O serie de chelt. se impart pe ap. asta cred ca am rezolvat-o am gasit pr forum dar cand am cerut lista a aparut un mesaj ca se vor sterge datele introduse manual...care?...... am tot folosit impartirea manuala.....acelea vor disparea?.
Nu stiu daca ma descurc sa folosesc programul dar daca stiti undeva pe forum o explicatie mai vasta sau folositi programul si va descurcati bine cu el, va rog s-mi scrieti.
Poate nu sunt eu destul de priceput dar mi se pare un program simplu dar greu de utilizat, prea putin "'flexibil"'
Va multumesc
asociatie de proprietari
Re: asociatie de proprietari
sincer,.. partea de conta e ok, dar listele de plata , etc.. greu de configurat la fiecare asociatie in parte, la cate metode sunt.
Cei care ii stiu lucreaza cu tabele excel lunare care fac totul f usor.. completeaza valorile din facturi, nr de persoane .. si restul face excelul. apoi le inregistreaza in Saga PS pentru restul contabilitatii.
Cei care ii stiu lucreaza cu tabele excel lunare care fac totul f usor.. completeaza valorile din facturi, nr de persoane .. si restul face excelul. apoi le inregistreaza in Saga PS pentru restul contabilitatii.
“Tot ceea ce este necesar pentru ca răul să triumfe, este ca oamenii buni să nu facă nimic.” (Edmund Burke)