Buna ziua,
Am si eu o nelamurire legata de inchiderea unei situatii de lucrari inregistrate in luna septembrie 2019 in contul 418, intrucat factura nu a fost emisa Primaria avand de verificat lucrarile executate. In luna octombrie 2019, Primaria m-a pus sa refac situatia de lucrari cu o valoare mai mica decat avizul inregistrat de mine in septembrie 2019. Factura a fost intocmita in octombrie 2019 cu valoarea situatiei de lucrari diminuata conform cerintelor Primariei. Cum pot asocia partial avizul cu aceasta factura, am incercat sa folosesc la cantitatea facturata procent de 0.8 sau 0.6 din 1, dar nu se potrivesc sumele (mi-ar fi trebuit 4 zecimale ca sa pot inchide pe suma facturata). Exista vreo solutie pentru acest caz in afara stornarii avizului inregistrat?
Va multumesc frumos,
418 situatie de lucrari acceptata partial
Re: 418 situatie de lucrari acceptata partial
Ce aviz ai tu pe situatii de lucrari????
Re: 418 situatie de lucrari acceptata partial
Pentru a putea prinde in contabilitate situatiile de lucrari inca nefacturate, se inregistreaza in Iesiri...in loc de factura alegi Aviz ca sa poti prinde sumele in 418. Apoi, cand intocmesti factura, tragi avizul in spate si inchizi 418 cu 4111...
Re: 418 situatie de lucrari acceptata partial
Stiu ce inseamna situatii de lucrari, dar situatiile de lucrari se lucreaza cu NC in 418 nu cu aviz (avizul este un document de insotire a marfii).
Re: 418 situatie de lucrari acceptata partial
Multumesc frumos, de acum le voi inregistra direct in articole contabile.