situatie clienti si lipsa in casa/banca

Chestiuni specifice programului SAGA PS
Mesaj
Autor
neague889
Mesaje: 4
Membru din: Lun Mai 11, 2020 1:49 am

situatie clienti si lipsa in casa/banca

#1 Mesaj de neague889 »

Buna ziua cand doresc sa afisez o fisa de client din situatii clienti in Saga PS pe coloana total este adunata lista lunii anterioare cu luna curenta, lista lunii curente nu se vede si practic la fiecare lista noua se adauga luna anterioara si astfel pe ultima linie apare mult mai mult de plata ( practic dublu).

Dupa cum se vede in fisierul atasat totalul pt perioada nov 2017-feb 2018 este 4516.13.
In realitate este:
nov 2017 584.41
dec 2017 541.47
ian 2018 537.41
feb 2018 610.26
total 2273.55

O alta problema am atunci cand incasez fondul de reparatii, suma incasata se duce in fondul de reparatii( si este corect) dar nu apare deloc in registrul de casa sau de banca ceea ce nu este corect pt ca astfel imi apare lipsa in gestiune.
Fişiere ataşate
Screenshot 2022-06-04 225957.png
Screenshot 2022-06-04 225957.png (173.81 KiB) Vizualizat de 1394 ori

pomparaus
Mesaje: 4130
Membru din: Vin Iun 06, 2014 10:47 am

Re: situatie clienti si lipsa in casa/banca

#2 Mesaj de pomparaus »

Tu nu stii sa citesti fisa : in partea de sus ai facturile neaincasate, iar in partea de jos ai incasarile : din tabel ai neancasati 3385, 13 lei (4516.13-1131).

gheorghei642
Mesaje: 702
Membru din: Lun Mai 10, 2010 12:00 am

Re: situatie clienti si lipsa in casa/banca

#3 Mesaj de gheorghei642 »

neague889_ 1.Ca sa fie evidentiate in Casa/Banca va trebui sa alegeti cont " Casa " sau " Banca ". In situatia furnizata de dvs. incasarile la fond reparatii sunt pe cont "Fond reparatii"
2. Dupa introducere indexuri si repartizari (ambele corecte) se genereaza lista de intretinere, se listeaza lista, se valideaza inchidere luna curenta, sa prespunem luna 05.2022.
3. Incasarea cotelor de contributii se face in luna iunie 2022, prin casa ori banca, dupa caz, sumele incasate inregistrandu-se in casa ori banca cu tip IF.
Vizualizarea situatiei unui apartament se face fie din "Liste intretinere" cu butonul "Situatie apartament " fie din " Situatii clienti " ( in prealabil, trebuiesc adaugati in Fisiere - Clienti, toti proprietarii/locatarii ).
Asigurati-va ca in "Tipuri de operatii " sa aveti adaugate si: Incasari din cote contributii respectiv Incasari Fond reparatii/Fond rulment/Alte fonduri.

neague889
Mesaje: 4
Membru din: Lun Mai 11, 2020 1:49 am

Re: situatie clienti si lipsa in casa/banca

#4 Mesaj de neague889 »

Dupa cum se vede in fisierul atasat totalul pt perioada nov 2017-feb 2018 este 4516.13.
In realitate este:
nov 2017 584.41
dec 2017 541.47
ian 2018 537.41
feb 2018 610.26
total 2273.55 si nicidecum 4516.13 lei
D-nule /D-na pomparaus daca citeai tot mesajul vedeai ca stiu sa citesc fisa , vezi situatia de mai sus cu cifrele corecte.

neague889
Mesaje: 4
Membru din: Lun Mai 11, 2020 1:49 am

Re: situatie clienti si lipsa in casa/banca

#5 Mesaj de neague889 »

Multumesc pentru raspuns la pctele 2 si 3 facusem deja tot ce mi-ati recomandat.
Referitor la punctul 1 daca aleg casa / banca imi apar in casa /banca incasarile dar nu se mai incarca in fd de reparatii si imi denatureaza activul si pasivul si deasemenea in situatie apartament nu imi achita fd de reparatii si trece suma la cote. am atasat un fisier cu situatia pe apartament ,la luna aprilie care a fost incasata in iunie am ales casa in loc de fd reparatii.
Fişiere ataşate
Screenshot 2022-06-07 144627.png
Screenshot 2022-06-07 144627.png (178.63 KiB) Vizualizat de 1268 ori

gheorghei642
Mesaje: 702
Membru din: Lun Mai 10, 2010 12:00 am

Re: situatie clienti si lipsa in casa/banca

#6 Mesaj de gheorghei642 »

neague889: Totdeauna, incasarile sunt ulterioare stabilirii cotelor parti de contributii, fondurilor, etc. Pentru a justifica incasarea sumelor reprez.fd.rulment, fd.reparatii, fd.speciale, va trebui ca acestea sa fie introduse in lista de contributii luna curenta ( de lucru). Introducerea este simpla, in sensul ca folositi "Rapartizari"unde in zona de sus, cu butonul "Adaug "selectati in col.Tip cheltuiala - fondul de reparatii, fondul de rulment, fondul special x,y... (predefinite in prealabil in Fisiere - Tipuri de cheltuieli), dupa caz, iar in zona de jos, adaugati ap. si suma repartizata. Verificati, daca apar si in "Repartizari sume "tot zona de jos - partea dreapta. Apasati "Lista intretinere/Efectuare plati " si verificati daca au fost preluate sumele aferente fondurilor.

Scrie răspuns