Problema informatii preluate automat

Posteaza aici informatii despre erorile care ti-au aparut.
Încuiat
Mesaj
Autor
lilead954
Mesaje: 65
Membru din: Mar Sep 17, 2013 4:41 pm

Problema informatii preluate automat

#1 Mesaj de lilead954 »

Buna seara,

Intampin de multa vreme mai multe probleme legate de preluarea automata a informatiilor clientilor si anume:
1. Se introduce CUI/CIF in campul client din meniul iesiri se apasa tab apoi se deschide fereastra cu informatiile preluate automat(banuiesc ca este aceeasi functie ca cea de verificare furnizori/clienti).
2. Se adauga pozitiile la vanzare pe factura si se apasa tiparire. In zona date client lipseste informatia pentru campul Reg. Com(J-ul firmei). Problema apare nu numai la firmele noi infiintate(de la cateva zile, saptamani sau luni din acelasi an dar si la anumite firme cu date vechi de cativa ani)

De asemenea, verificarea datelor unei firme care are anumite informatii modificate(de exemplu adresa sediului), chiar daca se sterg toate campurile din lista de clienti pentru cif-ul dorit, noile informatii primite sunt tot cele vechi. Acest comportament se intampla destul de frecvent, practic se factureaza cu datele primite din Saga iar mai apoi clientul solicita refacerea facturii cu noile date chiar daca ei au modificarile facute de multe luni de zile. Datele la mfinante sau pe alte site-uri de profil apar toate actualizate.

Intrebarea este cum se poate remedia comportamentul acesta si de unde provin informatiile preluate automat, fiindca este clar ca nu se pot obtine astfel de rezultate cu informatii primite live din mfinante.

Avatar utilizator
balazse
Mesaje: 24158
Membru din: Vin Iun 20, 2008 12:00 am
Localitate: Satu Mare

Re: Problema informatii preluate automat

#2 Mesaj de balazse »

Daca se introduce manual o adresa atunci aceea adresa nu se modifica la verificare.
Daca stergi adresa si salvezi modificarea, dupa care apasi pe verificare se va prelua datele existente pentru acea firma.
Din cate am citit pe forum, exista o baza de date care este accesat de program si de acolo sunt preluate datele.
Cum se actualizeaza acea baza de date, doar echipa Saga cunoaste.
Dupa parerea mea, ar trebui sa trimiti e-mail echipei Saga referitor la problemele aparute si precis se va gasii o solutie de remediere.
Sa ne zici si noua ce ai rezolvat.

Încuiat