preluare des fier de la firme si eliminare catre alta firma

Mesaj
Autor
cristisord
Mesaje: 2
Membru din: Mie Ian 22, 2014 6:35 pm

preluare des fier de la firme si eliminare catre alta firma

#1 Mesaj de cristisord »

Buna ziua, am si eu o speta si nu pot sa ma descurc in ea. Va rog sa ma ajutati sa rezolv aceasta problema.
Sunt o societate platitoare de TVA (A) care a colectat deseuri de fier de la o alta societate platitoare de TVA (B). Apoi aceste deseuri au fost date catre un eliminator final, societate impozabila cu TVA (C).
Intrebarea e cine declara fondul de mediu si care sunt notele contabile ce trebuie facute?

Eu stiu asa:
Monografie la soc A:
1. Colectarea de deseuri feroase: 371 = 401 100 lei
Taxare inversa: 4426=4427 24 lei
2. Fond mediu 3%: 401 = 447 3 lei
3. Plata facturii: 401 = 5121 97 lei
4. Declarare si plata fond mediu: 447 = 5121 3 lei
5. Eliminarea deseurilor feroase catre C: 411 = 707 100 lei
6. Scoaterea din gestiune: 607 = 371 100 lei
7. Incasarea facturii: 5121 = 411 97 lei
8. Inregistrare a cheltuielii fondului de mediu: 635 = 411 3 lei

Daca inregistrez asa, atunci soc A trebuie sa declare fondul de mediu si sa il plateasca la AFM, dar in acelasi timp ea il mai plateste odata prin stoparea la sursa a incasarii facturii de la C si deci si societatea C o sa il declare si o sa il plateasca mai departe catre AFM. Aici este problema mea, nu cred ca pentru acelasi deseu trebuie platit si declarat de 2 ori fondul de mediu (odata de A si apoi de C).
Va multumesc si astept cu interes ajutorul dvs.

Scrie răspuns