Pagina 1 din 2

Certificatul pentru Situatii de Urgenta

Scris: Mie Mar 25, 2020 4:30 pm
de dumiter
Salutare, stiti daca este definitivata procedura pentru obtinerea Certificatului pentru Situatii de Urgenta? A facut cineva acest demers?
Multumesc.

Re: Certificatul pentru Situatii de Urgenta

Scris: Mie Mar 25, 2020 5:33 pm
de gheorghei642
In 20 martie 2020 ministrul MEEMA, declara
" În ceea ce priveşte prima categorie, acele companii "trebuie să aibă un certificat pentru situaţii de urgenţă pe care noi o să-l eliberăm în mod online de săptămâna viitoare, foarte rapid, care să ateste că şi-a închis activitatea".

Re: Certificatul pentru Situatii de Urgenta

Scris: Lun Apr 06, 2020 12:37 pm
de avramg
am primit un telefon de la o societaten sa-i semnez eu( contabil) cu certificatul meu digital declaratia pe proprie raspundere a lui pentru a obtine online certificatul pentru situatii de urgenta.
Eu din cite stiu imputernicirea penru firma respectiva o am doar pentru depunerea declaratiilor la ANAF........

Re: Certificatul pentru Situatii de Urgenta

Scris: Lun Apr 06, 2020 5:08 pm
de balazse
Pentru AvramG
Vezi cele postate aici:
https://www.sagasoft.ro//forum/viewtopi ... =1&t=46686

Re: Certificatul pentru Situatii de Urgenta

Scris: Mar Apr 07, 2020 3:07 pm
de iridone
Pentru AvramG:

Puteti semna si de dv ca si contabil cu semnatura electronica a dv. cererea pt eliberarea CSU pt ca in declaratia pe proprie raspundere a administratorului este optiune sa o semneze el cu semnatura lui ca si reprezentant legal sau "Domnul/doamna" unde va trebui sa va scrieti datele personale ale dv.
Asadar prin declaratia lui pe propria raspundere va imputerniceste pe dv sa o semnati electronic.

Zi frumoasa!

Re: Certificatul pentru Situatii de Urgenta

Scris: Joi Apr 09, 2020 1:30 am
de popescuv903
Va rog, daca aveti disponibilitate, sa ma indrumati pentru a putea depune declaratia pentru obtinerea unui certificat pt. situatii de urgenta. Dupa ce am creat un cont in aplicatie, am urmat urmatorii pasi:
Accesez optiunea „Solicita certificat”, apoi completez urmatoarele date :
-cui-ul,
-codul caen,
-nr. inregistrare onrc,
-pun bifa „Nu” – la intrebarea „Sunteti un ONG?”
Apas butonul „Cauta” – nu se intampla nimic
Completez restul campurilor care permit completare.
Incerc sa generez declaratia – la apasarea butonului „genereaza declaratie” nu se intampla nimic.
Am tot incercat pe tot parcursul zilei (si noptii). Unde gresesc?
Rog sprijin,
multumesc

Re: Certificatul pentru Situatii de Urgenta

Scris: Joi Apr 09, 2020 7:27 am
de gheorghei642
Campurile sunt inactive ( Firma, Cod CAEN Principal, Adresa, CUI, Nr.ordine ONRC, Forma juridica, Data infiintarii, Judetul)
Declaratia "se lasa completata " dar la " Genereaza declaratia " nu apare campul de " semnarura electronica ".
Asadar, rabdare.

Re: Certificatul pentru Situatii de Urgenta

Scris: Joi Apr 09, 2020 10:43 am
de popescuv903
Multumesc, m-ati linistit.
am vazut ca sunt destul de multe certificate eliberate deja si am considerat ca totul functioneaza, doar ca eu nu ma descurc ...

Re: Certificatul pentru Situatii de Urgenta

Scris: Joi Apr 09, 2020 12:15 pm
de gheorghei642
La solicitarea certificatului de situatie de urgenta, va rog, sa tineti cont de urmatoarele:
1. La generarea declaratiei pe propria raspundere aceasta apare in format pdf. fara camp alocat pentru semnatura.
2. Pentru a aplica o semnătură electronică într-un document PDF fără câmp de semnătură electronică, procedați astfel:
Acrobat Reader DC/Adobe Reader XI
Deschideți documentul PDF în Acrobat Reader DC și efectuați click pe Tools (Instrumente),
Din lista de instrumente, alegeți Certificates,
Efectuați click pe Digitally sign (Semnează electronic),
În fereastra care apare dați click pe butonul OK
Trasați un chenar în zona din document unde doriți să apară semnătura electronică (ținând apăsat butonul stâng al mouse-ului și eliberându-l în momentul când chenarul are dimensiunea dorită),
Efectuați click pe butonul Sign din fereastra care se deschide,
În următoarea fereastră, alegeți locul unde se va salva documentul semnat și efectuați click pe butonul Save,
Introduceți PIN-ul token-ului în fereastra care apare pe ecran și efectuați click pe butonul OK. Semnătura electronică va apărea în locul unde ați trasat chenarul.
OBSERVAȚIE: Începând cu versiunea 2015.020.20039, Acrobat Reader DC are o interfaţă modificată şi un nou mod de selectare a certificatului. După ce dați click în câmpul de semnare, procedați astfel:
Din fereastra Sign with a Digital ID, selectați certificatul de tip Windows Digital ID şi dați click pe butonul Continue.
În fereastra următoare, dați click pe butonul Sign, apoi alegeți locul unde se va salva documentul şi introduceți codul PIN.

3. Platforma on line pentru obtinerea cerificatului de situatie de urgenta functioneaza, acum, foarte bine.

Re: Certificatul pentru Situatii de Urgenta

Scris: Joi Apr 09, 2020 2:07 pm
de popescuv903
Multumesc mult, am reusit sa semnez declaratia conform instructiunilor dvs, am incarcat fisierul semnat electronic, am completat toate campurile care "se lasa completate" - asa cum bine spuneti. Cand apas pe butonul "genereaza certificat tip 2" vine mesajul " toate campurile sunt obligatorii", dar nu stiu cum pot sa le completez.

Re: Certificatul pentru Situatii de Urgenta

Scris: Joi Apr 09, 2020 4:22 pm
de popescuv903
am reusit dupa ce am intrat in aplicatie din Chrome, cu Explorer nu se incarcau datele firmei cand apasam butonul cauta
Multumesc!

Re: Certificatul pentru Situatii de Urgenta

Scris: Joi Apr 09, 2020 4:41 pm
de floream813
Eu am o problema cand vreau sa cer certificat galben pentru firma de avocat sau birou de contabilitate, care activeaza ca si liberi profesionisti, fara Nr ONRC, si care au Caen 6910 respectiv 6920. Pentru acestea pur si simplu nu imi incarca datele firmei!
Pentru Caen traducator (7430-tot regim ca cele de mai sus) nu am aceasta problema, mi s-au incarcat datele si nu stiu unde gresesc la celelalte...
Am trimis mail la ei, la telefon nu imi raspunde nimeni, nu stiu ce sa mai fac...

Re: Certificatul pentru Situatii de Urgenta

Scris: Vin Apr 10, 2020 10:18 pm
de balazse
Pentru FloreaM813
Ai rabdare, precis vor trimite un e-mail.
Totusi incearca completarea prin Google Chrome.

Re: Certificatul pentru Situatii de Urgenta

Scris: Sâm Apr 11, 2020 8:01 am
de gheorghei642
Q&A Obținerea Certificatului de Situație de Urgență
...........................
............................
Intrebare?
De ce nici cabinetele medicale individuale – stomatologice – și nici PFA-urile nu sunt recunoscute de aplicație ca agent economic? Se dă mesaj că acest agent economic nu există.Nu pot merge mai departe în aplicație.
Raspuns:
În cazurile expuse, se introduc doar CUI/CIF și cod CAEN și aplicația funcționează.

Re: Certificatul pentru Situatii de Urgenta

Scris: Lun Apr 13, 2020 2:40 pm
de munteanud924
gheorghei642 scrie: Joi Apr 09, 2020 12:15 pm La solicitarea certificatului de situatie de urgenta, va rog, sa tineti cont de urmatoarele:
1. La generarea declaratiei pe propria raspundere aceasta apare in format pdf. fara camp alocat pentru semnatura.
2. Pentru a aplica o semnătură electronică într-un document PDF fără câmp de semnătură electronică, procedați astfel:
Acrobat Reader DC/Adobe Reader XI
Deschideți documentul PDF în Acrobat Reader DC și efectuați click pe Tools (Instrumente),
Din lista de instrumente, alegeți Certificates,
Efectuați click pe Digitally sign (Semnează electronic),
În fereastra care apare dați click pe butonul OK
Trasați un chenar în zona din document unde doriți să apară semnătura electronică (ținând apăsat butonul stâng al mouse-ului și eliberându-l în momentul când chenarul are dimensiunea dorită),
Efectuați click pe butonul Sign din fereastra care se deschide,
În următoarea fereastră, alegeți locul unde se va salva documentul semnat și efectuați click pe butonul Save,
Introduceți PIN-ul token-ului în fereastra care apare pe ecran și efectuați click pe butonul OK. Semnătura electronică va apărea în locul unde ați trasat chenarul.
OBSERVAȚIE: Începând cu versiunea 2015.020.20039, Acrobat Reader DC are o interfaţă modificată şi un nou mod de selectare a certificatului. După ce dați click în câmpul de semnare, procedați astfel:
Din fereastra Sign with a Digital ID, selectați certificatul de tip Windows Digital ID şi dați click pe butonul Continue.
În fereastra următoare, dați click pe butonul Sign, apoi alegeți locul unde se va salva documentul şi introduceți codul PIN.

3. Platforma on line pentru obtinerea cerificatului de situatie de urgenta functioneaza, acum, foarte bine.
Multumim frumos! Foarte utile informatiile dvs., de un real ajutor, si punctual explicate. Multumim! :)