demisie fara preaviz, va rog, este urgent

Mesaj
Autor
ciobanum
Mesaje: 997
Membru din: Sâm Oct 31, 2009 12:00 am

demisie fara preaviz, va rog, este urgent

#1 Mesaj de ciobanum »

Buna seara, va rog sa ma ajutaticuun sfat pentru ca nu stiu cum sa procedez in urmatoarea situatie: lucrez ca si contabil angajat cu cateva ore pe luna la o srl cu salariati, fara TVA si de cele mai multe ori am colaborat foarte greu cu dna patron, nu imi platea salariul la termenul stabilit, nu am semnat statul de plata de multe luni in aceste conditii, nu primesc actele la timp, nu raspunde la telefon. Declaratiile 112 si 100 sunt depuse la termen, nu am depus 112 pentru oct. Saptamana trecuta am reusit sa vorbesc la telefon cu dna patron si am rugat`o sa ne intalnim ca sa ia act de demisia mea si sa`i predau actele care sunt la mine, mi `a spus sa fac ce vreau si de atunci nu am mai vorbit cu dna. Firma si`a schimbat locul in care activeaza, mi`a comunicat dna patron si am gasit si pe net reclama firmei cu noua adresa, dar acum pe site ANAF, firma are sediul social cel vechi. Am fost azi dimineata la ITM pentru a prezenta situatia mea dnelor si dnilor inspectori pentru ca demisia prin posta nu cred ca va ajunge la destinatar deoarece nu mai lucreaza acolo. Am vorbit cu cateva dne inspector si mi`au spus sa trimit prin posta demisia la sediul social care apare pe ANAF, iar pentru predarea actelor, variantele au fost, in functie de inspector, fie sa incerc amiabil, dar daca nu vrea sa ne intalnim ce sa fac?, fie sa trimit actele cu curier rapid la sediul social si daca se intorc la mine, am dovada ca am dorit sa predau actele, fie sa merg la un executor judecatoresc.