Pagina 1 din 1

D112 ajutor deces 2018

Scris: Lun Apr 16, 2018 12:39 pm
de nastasea526
Buna ziua,

am nevoie de putin ajutor,

in martie la un srl am avut un deces al unui angajat
stiu ca ajutorul de deces nu se mai acorda de catre firma, beneficiarul ajutorului va depune documentele la AJOFM pentru a primi de la ia ajutorul

nu stiu cum sa completez in 112

1. la Sectiune E3 - am rubricile Ajutor de deces / numar de cazuri / suma - aici trebuie sa completez ceva?
2. Sectiunea G - Date informative pt ajutoare deces acordate de AJOFM
pentru a completa aceasta sectiune trebuie sa primesc certificatul de deces cu mentiunea pe verso "Achitat" ?
3. daca data decesului este in martie si eu primesc cetificatul de deces cu mentiunea ca banii s-au incasat dupa 25 aprilie, cind completez datele la sectiune G -
a. in declaratia 112 aferenta lunii martie (cind a decedat persoana) ?
b. sau in declaratia 112 aferenta lunii in care primesc documentele ?

va multumesc mult

Re: D112 ajutor deces 2018

Scris: Mar Apr 17, 2018 10:34 am
de nastasea526
buna dimineata,

nu are nimeni nici o idee??

Re: D112 ajutor deces 2018

Scris: Mar Apr 17, 2018 6:05 pm
de balazse
Poate te ajuta cele postate aici:
http://www.sagasoftware.ro/?p=1081

Re: D112 ajutor deces 2018

Scris: Mar Apr 17, 2018 6:25 pm
de floreai907
Nu trebuie sa completezi in D112 nimic.Cei in drept sa beneficieze de ajutor vor merge la Casa de pensii
cu 01.01.2018 sa schimbat legea.

Re: D112 ajutor deces 2018

Scris: Joi Apr 19, 2018 9:25 am
de nastasea526
multumesc pentru raspuns

intrebarea ramane de ce in D112 exista sectiunea Sectiunea "G - Date informative pt ajutoare deces acordate de AJOFM"?

Re: D112 ajutor deces 2018

Scris: Vin Mai 04, 2018 3:33 pm
de tomac
Sunteți AJOFM?