D112 ajutor deces 2018
Scris: Lun Apr 16, 2018 12:39 pm
Buna ziua,
am nevoie de putin ajutor,
in martie la un srl am avut un deces al unui angajat
stiu ca ajutorul de deces nu se mai acorda de catre firma, beneficiarul ajutorului va depune documentele la AJOFM pentru a primi de la ia ajutorul
nu stiu cum sa completez in 112
1. la Sectiune E3 - am rubricile Ajutor de deces / numar de cazuri / suma - aici trebuie sa completez ceva?
2. Sectiunea G - Date informative pt ajutoare deces acordate de AJOFM
pentru a completa aceasta sectiune trebuie sa primesc certificatul de deces cu mentiunea pe verso "Achitat" ?
3. daca data decesului este in martie si eu primesc cetificatul de deces cu mentiunea ca banii s-au incasat dupa 25 aprilie, cind completez datele la sectiune G -
a. in declaratia 112 aferenta lunii martie (cind a decedat persoana) ?
b. sau in declaratia 112 aferenta lunii in care primesc documentele ?
va multumesc mult
am nevoie de putin ajutor,
in martie la un srl am avut un deces al unui angajat
stiu ca ajutorul de deces nu se mai acorda de catre firma, beneficiarul ajutorului va depune documentele la AJOFM pentru a primi de la ia ajutorul
nu stiu cum sa completez in 112
1. la Sectiune E3 - am rubricile Ajutor de deces / numar de cazuri / suma - aici trebuie sa completez ceva?
2. Sectiunea G - Date informative pt ajutoare deces acordate de AJOFM
pentru a completa aceasta sectiune trebuie sa primesc certificatul de deces cu mentiunea pe verso "Achitat" ?
3. daca data decesului este in martie si eu primesc cetificatul de deces cu mentiunea ca banii s-au incasat dupa 25 aprilie, cind completez datele la sectiune G -
a. in declaratia 112 aferenta lunii martie (cind a decedat persoana) ?
b. sau in declaratia 112 aferenta lunii in care primesc documentele ?
va multumesc mult