Pagina 1 din 1

ajutor 41.5 %

Scris: Mie Iul 01, 2020 3:23 pm
de brutiud
buna ziua,
doi din angajatii firmei au fost in somaj tehnic 25.03.2020- 14.06.2020 asa este in revisal firma avind caen 5610 pregatire mincare in piete si standuri
am cerut 70% pt martie,aprilie,mai si am si incasat sumele aferente lunilor respective
pt iunie nu depunem cerere de 70% somaj tehnic la AJOFM
dorim sa depunem cerere pt 41,5%
in stat de plata apare sala inadrare 3000
96 ore lucrate salar 2700
64 ore somah tehnic 900 lei
va intreb pt care salar sa cerem ajutor de 41.5 % pt 3000 incadrare sau pt 2700 timp ;ucrat
multumesc

Re: ajutor 41.5 %

Scris: Mie Iul 01, 2020 9:11 pm
de tomac
Pentru salariul de încadrare corespunzător timpului lucrat.

Re: ajutor 41.5 %

Scris: Joi Iul 02, 2020 10:27 am
de cunam917
buna ziua, o sa avem posibilitatea sa completam din SAGA cererea, declaratia si lista pentru recuperare 41.5% din brutul celor care au fst in somaj tehnic?

Re: ajutor 41.5 %

Scris: Joi Iul 02, 2020 10:34 am
de tudoraf841
nu poate sa ne lase saga,dar pana cand putem solicita aceste sume aferente lunii iunie?

Re: ajutor 41.5 %

Scris: Joi Iul 02, 2020 10:39 am
de tomac
Nu știe nimeni cu siguranță acest lucru, în acest moment. Formulare oficiale nu au apărut. Modelul lor este public, dar modalitatea efectivă de transmitere sau tipul de fișier nu există publicate în acest moment.
Dacă se vor solicita fișiere pdf similare celor de la șomaj tehnic și dacă acestea vor permite completarea lor automată atunci sunt șanse foarte mari ca măcar lista persoanelor să fie generată din program.

Re: ajutor 41.5 %

Scris: Joi Iul 02, 2020 11:09 am
de tudoraf841
asteptam

Re: ajutor 41.5 %

Scris: Joi Iul 02, 2020 2:02 pm
de cunam917
multumesc pentru raspuns. am gasit modelele pe internet, sunt word si xls. Le-am completat , printat si semnat. acum astept, spune ca trebuie sa atasezi si opurile cu contributiile aferente lunii iunie.

Re: ajutor 41.5 %

Scris: Vin Iul 03, 2020 2:52 pm
de tomac
@cunam917 - din păcate ați muncit degeaba. Acelea nu sunt formulare oficiale.

Re: ajutor 41.5 %

Scris: Lun Iul 06, 2020 9:14 am
de stroescud
Pentru 1/2Martie, aprilie integral si Mai integral am solicitat ST si am primit prin AJPIS Prahova
pentru 6 cooperatori incadrati cu Conventie individuala de munca.
De la 01.06.2020 au revenit la munca.
Din 01 06 2020 pot solicitat pentru ei ajutorul de 41.5% pentru 3 luni (iunie, iulie si august)
cu conditia sa-i tin la munca pana la 31.12.2020
Intrebare:
Pentru Iunie, D112 o fac si o raportez pana pe 25.07.2020 si platesc si viramentele catre stat.
Cererea de ajutor o faca pana pe 25 iulie sau pana pe 25 august?
Am citit undeva, persoana juridica importanta, ca termenul ar fi luna urmatoare raportarii, nu al lunii raportate.
1-Daca e luna ulterioara raportarii ar fi 25 august.
2-Daca e la luna raportata ar fi 25 iulie.
Cum e bine?

Re: ajutor 41.5 %

Scris: Lun Iul 06, 2020 10:46 am
de cunam917
@tomac, la 5 angajati cati am eu care au fost in somaj tehnic, n-am muncit prea mult. zic..

Re: ajutor 41.5 %

Scris: Lun Iul 06, 2020 2:35 pm
de roncovf
Mult, puțin, contează că e degeaba.

Re: ajutor 41.5 %

Scris: Lun Iul 06, 2020 2:51 pm
de cunam917
si te bucuri?

Re: ajutor 41.5 %

Scris: Lun Iul 06, 2020 3:15 pm
de stroescud
Nu va mai bucurati de purceaua vecinului, care-i moarta in cotet si cu curu in usa.
Am confirmarea ca AJPIS nu stie nimic de acest ajutor de 41.5%.
Sunt bagati in priza directa doar pentru ST si doar pe codurile CAEN care au mai ramas suspendate
conform OUG si Stare de alerta

Re: ajutor 41.5 %

Scris: Lun Iul 06, 2020 6:40 pm
de stefi
pe pagina anofm Mures scrie:
¨ Cererile și documentele doveditoare se vor completa, scana și înregistra exclusiv pe platforma aici.gov.ro, de unde se va acorda un număr de înregistrare. Solicitările intrate prin mail, pe alte canale de comunicare, vor fi returnate, pentru evitarea dublei înregistrări.
Rugăm atenție deosebită la corectitudinea CUI și a contului bancar declarate în cerere, precum și la:

· Respectarea modelelor tipizate de documente stabilite prin legislație;

· Similitudinea sumei solicitate prin cerere cu cea din listă;

· Corectitudinea calculului din listă, respectiv 41,5% din cuantum salar de bază brut corespunzător locului de muncă ocupat, dar nu mai mult de 2253 lei(CSMB) ;

· Îndeplinirea obligaţiilor declarative şi de plată aferente veniturilor din salarii şi asimilate salariilor din perioada de raportare pentru care se face solicitarea;

· Semnarea documentelor de către administrator/reprezentant legal prin semnătura electronică;

· Corespondența elementelor din listă cu cele din Revisal(perioada suspendării, respectarea perioadei de minimum 15 zile de suspendare pe art. 52 alin(1) lit. c) în perioada stării de urgență/alertă, articol suspendare/respectare condiții încheiere CIM actual, etc.)

· Certificarea de către angajator pentru conformitate cu originalul a documentelor depuse; ¨