Am definit salariatul in meniul fisiere, ca salariat permanent, fara functia de baza, este cu jumatate de norma.
In meniul operatii, la state de plata nu-mi apare statul de plata cand selectez salariati permanenti, dar imi apare la colaboratori, nu-mi apar calculate ITM, accidente s.a.
Daca vreau sa generez Declaratia CAS, imi apar doar salariul brut si numele firmei.
N-am accesat si celelate declaratii.
Ordinele de plata pentru contributii de unde se genereaza?
Am inteles ca aplicatia este completa, nu trebuie sa folosesc alte programe. Este adevarat?
declaratii CAS
Mai verifică odată la fişiere-salariaţi. Până acum nu am auzit pe nimeni să se plângă de faptul că deşi a introdus un salariat şi a debifat la funcţia de bază şi l-a definit ca permanent să i-l treacă la colaboratori.
Pentru orice eventualitate din Operaţii-State salarii după ce ai verificat modul în care ai introdus salariaţii, şterge statul de plată pe luna respectivă şi regenerează-l.
Da poţi genera toate declaraţiile pentru salarii (CAS, Şomaj, Sănătate, CCI) direct din program.La fel cu D100 respectiv D300.Ba chiar şi bilanţul contabil.Aşa că nu este nevoie de alte programe numai în cazul în care ai nevoie de declaraţii pe care nu le face Saga (ex.Declaraţia 101, 710).
Op-urile le poţi face din Închidere lună - Declaraţia 100.
Pentru orice eventualitate din Operaţii-State salarii după ce ai verificat modul în care ai introdus salariaţii, şterge statul de plată pe luna respectivă şi regenerează-l.
Da poţi genera toate declaraţiile pentru salarii (CAS, Şomaj, Sănătate, CCI) direct din program.La fel cu D100 respectiv D300.Ba chiar şi bilanţul contabil.Aşa că nu este nevoie de alte programe numai în cazul în care ai nevoie de declaraţii pe care nu le face Saga (ex.Declaraţia 101, 710).
Op-urile le poţi face din Închidere lună - Declaraţia 100.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.