cum faceti in cazul ordonantarilor ?

Chestiuni specifice programului SAGA B.
Mesaj
Autor
Avatar utilizator
herganiec
Mesaje: 8224
Membru din: Sâm Oct 31, 2009 12:00 am

cum faceti in cazul ordonantarilor ?

#1 Mesaj de herganiec »

Buna ziua
am o problema din ianuarie 2015 la SAGAB la reintregire credite bugetare.
la institutia publica avem stabilite anual credite bugetare pe capitole si articole bugetare.

exemplu cum lucram:
-se face plata pt o persoana valoare 200lei in momentul in care se intocmeste angajamentul, propunerea si ordonantarea de plata
-se listeaza angajamentul, propunerea si ordonantarea, ...
-se merge la semnat la contabilitate, control financiar preventiv si ordonator de credite.
-suma pleaca catre persoana respectiva suma de 200lei

-dupa cateva zile se intoarce in cont suma 100lei motivul: nu are dreptul la aceasta suma din diverse motive(deces, expirare certificat,etc) Suma se refera la creditele aferente acestui an bugetar la articolul respectiv si trebuie sa reintregim creditul bugetar respectiv si care se va realoca altei persoane in acel an bugetar.
De 4 ani de cand lucram cu SAGAB am reintregit creditul bugetar introducand alt angajament cu suma restituita cu - (minus) si a fost f bine iar situatia angajamentelor corespunde cu contul de executie si cu extrasele de cont pe fiecare articol bugetar.
aici in imagine se vede exact cum procedam si era ok acum programul nu mai permite si apare mesajul din imagine. http://i.imgur.com/LO3yeKQ.jpg

Solutia primita cu modificarea angajamentului, propunerea si ordonantarea de plata initiala nu se poate face deoarece acestea au fost deja semnate, aprobate si stampilate de fiecare departament s-au numerotat si nu ni se da voie sa revenim cu modificari sau inlocuiri la ele.

Cine mai lucreaza cu SAGAB cum ati procedat ? Poate aveti alta idee?
“Tot ceea ce este necesar pentru ca răul să triumfe, este ca oamenii buni să nu facă nimic.” (Edmund Burke)

ochiuleta419
Mesaje: 48
Membru din: Mie Feb 07, 2007 12:00 am

Re: cum faceti in cazul ordonantarilor ?

#2 Mesaj de ochiuleta419 »

nu merge in nici-un fel, am incercat si ca o stornare in intrari, cand generez angajamentul spune sa corectez suma.
eu inca nu am avut deconturi justificate sub suma de avans
cred ca ar trebui scris administratorului sa lase cum a fost

Avatar utilizator
herganiec
Mesaje: 8224
Membru din: Sâm Oct 31, 2009 12:00 am

Re: cum faceti in cazul ordonantarilor ?

#3 Mesaj de herganiec »

am scris dar degeaba.. sa modificam angajamentul initial. asta e solutia :(
Problema e ca la institutiile publice trebuie o gramada de semnaturi si aprobari...
Am incercat sa explic la Saga la dl Nica dar..
"Buna ziua,
Modificati anagajamentul. Nu exista stornari de anagajamente d.p.d.v. legal.
Cu stima,
Sorin Nica"


4 ani am lucrat asa cu introducere suma pe minus si se reintregea creditul bugetar frumos respectiv fara batai de cap si corelatiile si tot.
Nu stiu cine a propus modificarea aceasta de asta am intrebat pe aici poane ne explica care a fost rationamentul.
“Tot ceea ce este necesar pentru ca răul să triumfe, este ca oamenii buni să nu facă nimic.” (Edmund Burke)

Avatar utilizator
herganiec
Mesaje: 8224
Membru din: Sâm Oct 31, 2009 12:00 am

Re: cum faceti in cazul ordonantarilor ?

#4 Mesaj de herganiec »

avem angajamente gresite facute in 01.2015, s-au gasit in 03.2015, am vrut sa facem corectiile la zi, nu doar cu NC si sa reglama si creditele bugerare articolul gresit,
am incercat sa facem un angajament/ordonantare la zi cu storno si apoi corect la zi ca sa fie ok rulajul si creditul bugetar.

Nu se poate.
Nu te lasa programul SagaB sa operezi cu - minus suma in angajamente....

Eu nu inteleg de ce s-a facut in program aceasta.. si nimeni nu explica.. :?
Noi ce facem. ?
“Tot ceea ce este necesar pentru ca răul să triumfe, este ca oamenii buni să nu facă nimic.” (Edmund Burke)

paidolat181
Mesaje: 487
Membru din: Vin Aug 11, 2006 12:00 am
Localitate: Resita

Re: cum faceti in cazul ordonantarilor ?

#5 Mesaj de paidolat181 »

Aceeasi problema o intampinam si noi in cazul concediilor medicale suportate din CCI dar care initial sunt platite de unitate , apoi recuperate. In acest caz nu e nevoie de modificarea angajamentului, doar de diminuarea sumelor ordonatate cu valoarea restituita, pentru a putea face iarasi plata cu valoarea creditelor reintregite. Voi cum procedati, deoarece nu ne da voie sa ordonantam cu minus sumele restituite ?
Un economist este un expert care va stii maine de ce lucrurile pe care le-a prevestit ieri nu s-au intamplat astazi.

Avatar utilizator
herganiec
Mesaje: 8224
Membru din: Sâm Oct 31, 2009 12:00 am

Re: cum faceti in cazul ordonantarilor ?

#6 Mesaj de herganiec »

scrieti la firma .. poate se indura ... sa lase cum a fost.
Pana la urma e raspunderea fiecaruia care opereaza daca vrea sa lucreze asa.
“Tot ceea ce este necesar pentru ca răul să triumfe, este ca oamenii buni să nu facă nimic.” (Edmund Burke)

paidolat181
Mesaje: 487
Membru din: Vin Aug 11, 2006 12:00 am
Localitate: Resita

Re: cum faceti in cazul ordonantarilor ?

#7 Mesaj de paidolat181 »

Am trimis astazi un mesaj si la SAGA, astept "rezolutia"! :!:
Un economist este un expert care va stii maine de ce lucrurile pe care le-a prevestit ieri nu s-au intamplat astazi.

stoleriuc4
Mesaje: 19
Membru din: Mie Mai 11, 2011 11:21 am

Re: cum faceti in cazul ordonantarilor ?

#8 Mesaj de stoleriuc4 »

La fel am ,bugetul:capitole,articole bugetare.Facturam utilitati (20.01.03)la o alta inst.publica din aceeasi curte.
C/val.facturii apare pe credit 770 cu minus,iar la prima plata de utilitati scad in ALOP suma incasata.N-am avut alta idee,nu puteam mari nici bugetul.Am intrebat auditul organului ierarhic superior daca este bine asa,(ceea ce nu cred),dar au zis ca nu stiu.Lunar platile din ct 770 ,pe art.bugetare trebuie sa fie=ALOP.Asa trebuie sa fie economistii,policalificati si creativi :lol:

Scrie răspuns