Buna ziua.
Am o firma care a anulat codul tva (avea CA sub plafon) in data de 3.10.2019. Pe 10.10.2019 a primit decizia de anulare de la anaf.
Intrebarea mea este cum intocmesc eu ultimul decont de tva si 394, mai ales ca perioada fiscala este trimestrul?
Ca si facturi cu tva pana in 10 oct, a avut una de iesire si cateva de intrari.
Observ ca saga nu imi face declaratia pe oct, poate doar daca ii bifez eu lunar in loc de trimestrial. La perioada de raportare ar fi ok sa apara lunar?
Ar trebui sa introduc doar facturile pana pe 10 oct si sa fac declaratia 300?Fiind ultima declaratie, este suficient sa evidentiez aceste facturi cu tva si sa platesc tva-ul?
Si apoi bifez neplatitor de tva si introduc restul facturilor pana la sf lunii?
Multumesc
Anulare tva prin optiune
Re: Anulare tva prin optiune
Va rog frumos, ma poate ajuta cineva?
AM tot citit, dar nu stiu exact cum sa lucrez in saga.
Ajustarile sunt obligata sa le fac, avand in vedere ca nu exista stocuri in firma, sunt doar prestari de servicii?
Multumesc mult
AM tot citit, dar nu stiu exact cum sa lucrez in saga.
Ajustarile sunt obligata sa le fac, avand in vedere ca nu exista stocuri in firma, sunt doar prestari de servicii?
Multumesc mult
Re: Anulare tva prin optiune
Revin cu intrebarea mea, pt ca nu stiu cum sa fac ajustarea. Marfa nu am, am doar imobilizari, respectiv 2 masini care au fost pe leasing. Cum calculez aceasta ajustare si unde o inregistrez in decontul de tva? La regularizari taxa dedusa? Multumesc frumos