Buna Ziua!
Am rugamintea sa ma ajutati.
Am cumparat sepci, am cumparat folie de termotransfer , am si presa si am personalizat sepcile cu numele firmei clientului.
Clientul doreste ca pe factura sa ii scriu :sapca cu sigla policromie "numele firmei" in partea din fata.
Sepcile au intrat ca marfa, folia o bag tot marfa? Cum fac sa ajung sa scrie in factura ce vrea clientul.
Nu am mai facut asa ceva pana acum , dpdv contabil, va rog fiti intelegatori!
Inscriptionare sepci
Re: Inscriptionare sepci
Cel mai simplu, dupa mine, ar fi ca sepcile sa fie operate ca marfuri, folia de termotransfer ca materiale consumabile ... dai in consum folia (listezi bonul de consum) si la iesiri, selectezi la tip "marfuri", alegi gestiunea, selectezi la "denumire articol" SEPCI" (sau sub ce denumire le ai tu intrate") .. si apoi, la ultima coloana "informatii suplimentare" treci manual "cu sigla policromie "numele firmei" in partea din fata" .. dai o listare si cred ca "te rezolva" si pe tine si pe client modul in care apare pe factura produsul respectiv !