Salutare și la mulți ani!
Am creat în directorul firmei un alt director care conținea facturile primite și emise, în ideea de a le avea în același director cu datele contabile ale firmei.
Din păcate, la update, directorul s-a șters complet, pierzând documentele respective.
Mi se pare total aiurea să nu poată exista în directorul fiecărei firme posibilitatea de salvare a unor date care să nu fie mai apoi șterse de actualizări. Cred că lucrul ăsta ar trebui remediat.
Director șters la actualizare
Re: Director șters la actualizare
Sincer sa fiu, nu prea am inteles exact ceea ce ai facut.
Ma gandesc ca prin "director" ai vrut sa zici "folder".
Daca da, atunci sa inteleg ca in folderul "SAGA C.3.0\0001" ai cret un folder "facturi" si acolo ai salvat anumite fisiere pdf (sau ce format ar avea)?
Daca da, si neaparat doresti ca acele fisiere sa se regaseasca in folderul "SAGA C.3.0" (desi mai degraba ar fi sa se regaseasca intr-un folder total separat, dupa parerea mea personala), atunci mai degraba creaza un folder "facturi" direct in "SAGA C.3.0".
Ma gandesc ca prin "director" ai vrut sa zici "folder".
Daca da, atunci sa inteleg ca in folderul "SAGA C.3.0\0001" ai cret un folder "facturi" si acolo ai salvat anumite fisiere pdf (sau ce format ar avea)?
Daca da, si neaparat doresti ca acele fisiere sa se regaseasca in folderul "SAGA C.3.0" (desi mai degraba ar fi sa se regaseasca intr-un folder total separat, dupa parerea mea personala), atunci mai degraba creaza un folder "facturi" direct in "SAGA C.3.0".
Re: Director șters la actualizare
Nu se poate ceea ce doriți. Modul de actualizare a bazei de date este făcut așa din rațiuni de siguranță. Nu se așteaptă nimeni ca în acel folder să fie și altceva decât baza de date.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.
Re: Director șters la actualizare
La mulți ani!balazse scrie: ↑Vin Dec 30, 2022 8:07 pm Sincer sa fiu, nu prea am inteles exact ceea ce ai facut.
Ma gandesc ca prin "director" ai vrut sa zici "folder".
Daca da, atunci sa inteleg ca in folderul "SAGA C.3.0\0001" ai cret un folder "facturi" si acolo ai salvat anumite fisiere pdf (sau ce format ar avea)?
Daca da, si neaparat doresti ca acele fisiere sa se regaseasca in folderul "SAGA C.3.0" (desi mai degraba ar fi sa se regaseasca intr-un folder total separat, dupa parerea mea personala), atunci mai degraba creaza un folder "facturi" direct in "SAGA C.3.0".
„Director” este pe română, „folder” este pe engleză. În informatică, un director este o structură de catalogare a unui sistem de fișiere care conține referințe la alte fișiere din calculator și, eventual, alte directoare .
Da, în „SAGA C 3.0\0001” am creat un director care conține facturile în pdf și la care duc link-urile din program corespunzătoare facturilor. Așa încât când mut arhiva de pe un calculator pe altul să mut și documentele ca să mi-le găsească programul când apăs pe link.
Mi-ai dat o idee excelentă și foarte simplă: să fac un director în „SAGA C.3.0” pentru ce am nevoie. iar fiindcă lucrez cu mai multe firme, îl voi denumi gen „0001-DOC”.
Mulțumesc mult!
Re: Director șters la actualizare
La mulți ani!
Nu-i bai, am rezolvat altfel. Rațiunile de siguranță primează, desigur.
Mulțumesc!
Re: Director șters la actualizare
Mai simplu ar fi un folder numit "Documente" și în el foldere 0001, 0002, 0003, etc
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.
- Administrator
- Mesaje: 497
- Membru din: Mar Mai 17, 2005 11:53 pm
Re: Director șters la actualizare
Fisierele din acel folder se regasesc in arhiva realizata automat cu ocazia actualizarii programului (cea cu denumire <data-actualizarii>_Update.zip).