Există posibilitatea de a face asta. Atât PubLine cât și MarketLine se interconectează nativ cu SAGA asigurând sincronizarea și/sau transferul informațiilor (poate părea același lucru dar am ales să disting între cele două procese tratate diferit în aplicație).
Înainte de a începe configurările, este indicat să vă definiți foarte clar metodologia de lucru și să gândiți întregul flow ca fiind integrat până la contabilitate (beneficiul îl veți constata atât pe termen scurt cât și în perspectiva SAF-T).
Pentru a putea interconecta cele două (sau mai multe) terminale, veți avea nevoie de configurări de rețea (vă recomand să folosiți conexiuni VPN). Găsiți detalii atât pe blog-ul SAGA cât și pe forum.
Sincronizarea datelor se face în momentul lansării aplicației PubLine (dacă funcția de sincronizare automata a fost lăsată activă) sau manual (...la un click). Transferul datelor către contabilitate se face tot la un click.
Cu privire la recepția mărfurilor, vă recomand ca operațiunea să se facă "la locul faptei" (adică la cafenea) și să utilizați un scanner de coduri de bare (optați ptr.un model 3D chiar dacă nu este nou). Procedura este mult simplificată (multe click-uri și scanări, puțin scris) iar articolele se preiau riguros, recertificând codurile de bare.
Este indicat ca în cafenea să aveți instalat un router care să vă permită să vă definiți politici de acces separând prin VLAN-uri clienții de traficul propriu (de business). Spun asta pentru că asociat aplicației PubLine aveți posibilitatea să folosiți o aplicație mobilă prin care ospătarii să ia comenzile pe o tabletă (cu Android, vedeți aici https://www.sagasoft.ro/PubLine-Mobile.php). Există și posibilitatea ca aplicația PubLine să funcționeze autonom (pentru perioadele în care pică netu', se mai întâmplă). Vă mai recomand să luați în calcul utilizarea aceluiași provider (poate DIGI

) ptr. că în anumite faze se pot înregistra lag-uri de proces.
Ar mai fi de spus că anumite modele de POS-uri bancare pot fi interfațate cu PubLine (dacă și driver-ul casei de marcat gestionează protocoalele de comunicare cu acele POS-uri).
Cu privire la "găzduirea datelor", există și posibilitatea de a folosi cloud-ul de la SAGA (vedeți aici https://www.sagasoftware.ro/saga-web-saga-intr-o-noua-perspectiva/).
O configurare corectă urmată de o mapare judicioasă este cheia succesului. Începeți prin a pune pe hârtie și a analiza din toate unghiurile ceea ce vă doriți (ulterior, implementarea va merge fără probleme).
Binomul
PubLine - SAGA răspunde majorității cerințelor pe care le-ați putea avea iar direcția de dezvoltare este foarte bună (
mulțumim Bogdan, ultimele up-date-uri sunt wau).
La Brașov aveți www.qretail.ro unde veți găsi cu siguranță consilierea tehnică de care aveți nevoie (inclusiv soluții AMEF și terminale POS). Domnul Radu este unul dintre profesioniștii pe care mă bucur să-i fi cunoscut și pe care vi-l recomand fără rezerve.