configurare Publine si Market line

Chestiuni specifice extensiilor PubLine si MarketLine
Mesaj
Autor
musteaa393
Mesaje: 15
Membru din: Joi Iun 08, 2017 9:47 am

configurare Publine si Market line

#1 Mesaj de musteaa393 »

Buna ziua,

Pentru o firma cu 2 gestiuni de productie ,fast food si vanzare in cafenea, avem nevoie de un IT-ist :D care sa ne ajute la configurari , setari, etc. si care sa mai fi facut aceste lucruri in SAGA. Daca aveti nr de telefon, contact, sunt binevenite ! Multumesc

Avatar utilizator
chirigiui509
Mesaje: 184
Membru din: Mar Iun 06, 2017 11:16 pm
Localitate: Petrosani
Contact:

Re: configurare Publine si Market line

#2 Mesaj de chirigiui509 »

Începeți prin a vă creiona o idee a fluxurilor operaționale la nivelul fiecărei gestiuni.
Încercați să definiți o proiecție a modului de lucru (calculând că înregistrările viitoare ar trebui să fie expresia fidelă a activității cotidiene):
- gândiți-vă dacă vă ajută să păstrați o evidență distinctă pentru cele două activități (centre de cost);
- analizați felul în care interferează gestiunile (locații diferite sau aceeași locație cu fluxuri diferite);
- încercați să grupați produsele vandabile și să definiți/grupați materiile prime;
- verificați existența rețetarelor pentru produsele vândute;
- optați pentru varianta de păstrare a datelor și acces la acestea (standalone, acces client-server [cine client, cine server], SAGA WEB ...)
- analizați și identificați canalele de distribuție (la masă, la pachet, livrare la domiciliu...) pentru că toate acestea vor trebui mapate;
- gândiți-vă la politica de fidelizare a clienților (SAGA & MarketLine oferă soluții simple și eficace constituindu-se într-un puternic instrument de marketing).
...
În plus, odată cu ultima versiune de MarketLine, a fost publicat online și un manual extrem de bine structurat, un ajutor util și la îndemână, disponibil aici https://manual.sagasoft.ro/marketline/topic-1-introducere.html

Ulterior, în funcție de analiza și opțiunile de lucru, puteți lua în calcul implementarea propriu-zisă.
Succes!

PS: cu siguranță se poate și mai simplu de atât dar (personal) optez pentru varianta analizată bine înainte de implementare

Scrie răspuns