Pana la urma am corectat manual prin fisierele de la clienti si voi avea grija sa import clientii din SPV luna urmatoare.
Totusi am luat legatura si cu cei de la Smart via e-mail si am primit urmatorul raspuns:
,,Va multumim pentru interesul acordat serviciilor SmartBill!
Cu privire la solicitarea dumneavoastra, in cazul optiunii de export clienti PF, optiune aferenta importului de facturi in SPV, de precizat faptul ca in fisierul XML se preiau criteriile principale pentru tara si judet. In ceea ce priveste localitatea, de precizat faptul ca aceasta este inclusa in cadrul adresei, unde se specifica "Loc.", astfel incat sa se poata realiza importul in Saga si sa se distribuie datele corespunzator in cazul clientilor de tip persoana fizica.
Totodata, dorim sa precizam faptul ca in acest moment avem si un program propriu de contabilitate disponibil, SmartBill Conta, care se sincronizeaza in mod direct cu un cont de Facturare/Gestiune Cloud, preluandu-se automat documentele emise. Pentru mai multe detalii legate de programul SmartBill Cota, va rugam accesati link-ul https://www.smartbill.ro/produse/conta si de asemenea puteti contacta si colegele ce se ocupa de aceasta parte, la numarul 031 710 4214.
Mentionam faptul ca optiunea "Exporta Saga" a fost implementata in perioada in care nu aveam un program de contabilitate dezvoltat, insa in acest moment avand dezvoltat un program propriu de contabilitate, nu va putem garanta o implementare in ceea ce priveste campul specificat. Totodata, dorim sa precizam faptul ca in versiunea de program SmartBill Conta este deja disponibila optiunea/declaratia SAF-T, urmand ca aceasta optiune sa fie disponibila si in versiunea de program SmartBill Gestiune si Facturare Cloud, pentru a se putea transmite cu usurinta catre versiunea de contabilitate SmartBill Conta.
Apreciem atentia acordata aplicatiei noastre, iar pentru orice neclaritate, va rugam sa ne contactati.
Pentru suport tehnic si alte detalii, echipa SmartBill va sta la dispozitie de luni pana vineri, in intervalul orar 9:00 - 18:00, la numarul de telefon 031.710.4215, pe chat sau la adresa de e-mail
[email protected]; in afara orelor de program, va recomandam sa accesati manualele de utilizare de pe site https://ajutor.smartbill.ro/ pentru SmartBill Facturare si https://ajutorgestiune.smartbill.ro/ pentru SmartBill Gestiune.
Avem, de asemenea, si alte vesti excelente pentru dumneavoastra: aplicatia SmartBill Conta intregeste ecosistemul nostru, iar prin sincronizarea datelor din SmartBill Facturare si Gestiune generati dintr-un singur click notele contabile, declaratiile, balantele si bilantul, documente vitale pentru bunul mers al afacerii dumneavoastra.''
Prin urmare ... totul functioneaza perfect dar la ei in program.