Pagina 2 din 2
Re: Eroare accesare
Scris: Lun Mar 31, 2025 4:28 pm
de szekeyl
La mine s-a rezolvat. Era utilizatorul 2 litere inversate. Eu nu am umblat acolo, toate s-au preluat din program. interesanta situatie
Re: Eroare accesare
Scris: Lun Mar 31, 2025 5:14 pm
de vladutil896
si la mine s-a rezolvat. Eu accesam serverul prin remote desktop si la recomandarea dl Tomac, am incercat cu any desk si a mers sa fac actualizarea programului si sa il accesez. Deci in urma actualizarii, la versiunea 589, nu se mai poate accesa programul saga daca esti conectat pe pc prin remote desktop. Nici acum dupa ce am facut actualizarea, daca doresc sa il accesez prin remote desktop imi zice ca nu am licenta activa, mentionez ca pe pc-ul pe care ma conectez cu remote desktop este licenta activa.
Re: Eroare accesare
Scris: Lun Mar 31, 2025 5:54 pm
de tomac
@szekeyl - programul nu preia de nicăieri acele date. Acelea se introduc de către utilizator și programul le folosește pentru a verifica dacă userul cu acele date de acces are sau nu o licență activă.
@vladutil896 - am tot scris zilele astea - pentru utilizarea prin RDP este necesară licență pentru fiecare utilizator ce accesează astfel programul. Trebuia să dați toate detaliile. Contează foarte mult aceste amănunte. Așa cum v-ați convins, nu aveți licență pentru userul ce accesa prin remote desktop serverul și mesajul era corect.
Re: Eroare accesare
Scris: Lun Mar 31, 2025 7:00 pm
de szenteg386
Sa ne anuntati cum ati rezolvat !?
Re: Eroare accesare
Scris: Lun Mar 31, 2025 7:27 pm
de szenteg386
tomac scrie: ↑Lun Mar 31, 2025 5:54 pm
@szekeyl - programul nu preia de nicăieri acele date. Acelea se introduc de către utilizator și programul le folosește pentru a verifica dacă userul cu acele date de acces are sau nu o licență activă.
@vladutil896 - am tot scris zilele astea - pentru utilizarea prin RDP este necesară licență pentru fiecare utilizator ce accesează astfel programul. Trebuia să dați toate detaliile. Contează foarte mult aceste amănunte. Așa cum v-ați convins, nu aveți licență pentru userul ce accesa prin remote desktop serverul și mesajul era corect.
Pentru conexiunile prin RDP , cum se poate rezolva ?
1. Daca ruleaza pe calculatorul principal si pe inca 3 calculatoare , trebuie achizitionate 4 licente ?
2. Daca am actualmente o licenta activa si mai cumpar 2 - 3 licente , utilizatorul si parola nu se schimba ,
SAGA va contoriza nr. calculatoare ? ,
adica pot accesa cu date identice ( Utilizator+parola ) de pe 3 calculatoare SAGA , daca am 3 licente active ?
Re: Eroare accesare
Scris: Lun Mar 31, 2025 9:00 pm
de tomac
1. Da
2. Din câte știu eu, nu. Cel mai bine intrați pe chat cu un operator care să vă explice mai detaliat.
3. Va verifica câte licențe sunt și dacă fiecare pc are licență.
Re: Eroare accesare
Scris: Lun Mar 31, 2025 9:08 pm
de papucc163277
Nu inteleg de ce la actualizari automate nu apar codurile si la licentele active de stocuri
Re: Eroare accesare e-factura
Scris: Lun Mar 31, 2025 11:14 pm
de costeas138
Când încerc să deschid e-facutra pentru a o printa îmi apare mesajul ca factura nu a fost introdusă în SPV și am făcută actualizarea la zi. Ce ar trebui să fac?