Pagina 1 din 1

Contribuabil mijlociu - nelamuriri

Scris: Sâm Ian 18, 2014 4:54 pm
de costanc757
Am primit de la AFP S 5 o instiintare prin care informeaza societatea ca incepand cu 01.01.2014, conform OPANAF nr.3582/2013 figuram in lista contribuabilor mijlocii si vom fi preluati de catre AFCM din cadrul Directiei Generale Regionale a Finantelor Publice Bucuresti. Ma poate ajuta cineva cu niste informatii in legatura cu aceasta trecere de la intreprindere mica la mijlocie ?
Trebuie sa depun 010 sau 050 la AFCM ?
Se depun declaratii in plus fata de ce depuneam pentru intreprinderea mica ? care sunt diferentele privind evidenta contabila ?
Pana sa primesc instiintarea pe e-mail am apucat sa depun 100, 112, 300 si 394 ...va trebui sa le depun din nou ? Eu zic ca nu, dar mai bine intreb ca sa fiu sigura !

Va multumesc anticipat pentru orice informatie in plus !

Re: Contribuabil mijlociu - nelamuriri

Scris: Sâm Ian 18, 2014 6:08 pm
de cernatv
NU trebuie sa redepui decalratiile. Dosarul tau fiscal se va muta la directia pentru contribuabili mijlocii. Conturile in care vei plati birurile sunt altele. Vezi la AFCM care sunt.

Re: Contribuabil mijlociu - nelamuriri

Scris: Sâm Ian 18, 2014 7:15 pm
de apetrem
In OPFV 2014 sunt aceleasi conturi,
indiferent ca alegi A.F.P.M. sau A.F.P.C.Mj.

Re: Contribuabil mijlociu - nelamuriri

Scris: Sâm Ian 18, 2014 11:39 pm
de costanc757
Va multumesc, cernatv si apetrem ! In monitorul oficial era trecut ca in termen de 20 de zile sa aiba loc predarea-primirea dosarelor !

Am trimis si un e-mail la AFCM, dar pana raspund ei....

Re: Contribuabil mijlociu - nelamuriri

Scris: Lun Ian 20, 2014 10:48 am
de costanc757
Pentru cei interesati: nu trebuie depus 010 sau 050.

Re: Contribuabil mijlociu - nelamuriri

Scris: Mar Ian 21, 2014 9:38 pm
de bucura896
Am primit si eu o astfel de notificare si am o nelamurire. Stiti cumva unde trebuie sa platesc taxele salariale ? La trezoreria operativa municipiul Bucuresti este bine? Si vad ca sunt diferite conturile fata de trezoreria operativa sector 6 si din discutiile anterioare intelesesm ca sunt acelasi conturi.

Multumesc

Re: Contribuabil mijlociu - nelamuriri

Scris: Joi Ian 23, 2014 9:05 am
de costanc757
De la asistenta contribuabili mijlocii mi s-a spus ca platile se fac in AFPC Mj Bucuresti, TREZ 700.

Re: Contribuabil mijlociu - nelamuriri

Scris: Mar Apr 02, 2019 3:31 pm
de pomparaus
Constanc757 si ApetreM cand erati contribuabili entitate mica unde facea-ati platile? Difereau cu ceva fata de micro? Am si eu o firma care a devenit entitate mica.

Re: Contribuabil mijlociu - nelamuriri

Scris: Mar Apr 02, 2019 9:16 pm
de tomac
Adică a trecut de la mijlocii la ăia normali :)
Dacă da, în conturile unice deschise la Trezoreria corespunzătoare arondării sale fiscale. De exemplu în Bihor contribuabilii mijlocii sunt la Oradea și plătesc la Trezoreria Municipiului Oradea, așa că și cei din Beiuș, de la mine, care sunt mijlocii plătesc tot acolo, iar care nu sunt mijlocii plătesc la Trezoreria Beiuș.

Re: Contribuabil mijlociu - nelamuriri

Scris: Mie Apr 03, 2019 9:09 am
de costanc757
Faceam platile unde aveam inregistrat sediul social, adica sector 5 !

Re: Contribuabil mijlociu - nelamuriri

Scris: Mie Apr 03, 2019 9:31 am
de pomparaus
Multumesc! Sa va zic si voua cate ceva despre cei ce ne consilieaza de la ANAF : cum in Ordinul 1802/2014 ne arata ca daca depasesti 2 criterii dintre cele 3 pt.incadrare la micro (CA, capitaluri, nr.salariati cu valorile pe care le stiti si voi) in 2 exercitii consecutive (prin exercitii consecutive intelegandu-se anul precedent si anul curent) , sunand la asistenta contribuabili aproape in fiecare an, am fost convinsa de catre ei de fiecare data ca nu e bine interpretat ordinul, ca ei au norme de aplicare, etc, etc., ca societatea va fi sunata de la Anaf pt.trecere de la micro la entitate mica, si de aceasta data repetam experienta : la fel ma convinge o duduita,ca trebuie sa am 2 exercitii financiare cu 2 criterii de marime depasite ( ex.2017 si 2018 abia in 2019 bifez entitate mica) eu insist si ii zic ca in ordin scrie altceva si ea imi zice sa astept putin in telefon. Astept cred vreo 20 min., ea revenind si multumindu-mi pt.rabdare imi zice : Da, se pare ca aveti dreptate ca Ordinul 1802 este intarit prin Ordinul 10/03.01.2019 cap.II nu mai stiu care punct.si ca da , daca am depasit in 2017 si 2018, in 2018 bifez entitate mica. Eu ii zic : cum ramane cu anii anteriori daca am ascultat sfaturile dvs. si micro ar fi trebuit sa devina entitate mica, dar v-am ascultat si entitatea a ramas micro? Nu-i nimic, zice, nu e nici-o problema, nu va sanctioneaza nimeni!. PS : am citit ordinul 10 care"intareste" Ordinul 1802, dar acolo e specificat ce documente trebuie sa ai la bilant, nicidecum de intarirea Ordinului 1802. Pe cine sa mai credem.............