Pagina 1 din 1

O sugestie ptr administratorul SAGA

Scris: Mar Aug 05, 2014 3:55 pm
de ionetei153
Credeti ca este posibil ca din ecranul de -Intrari- dupa ce introducem si validam o factura si Nir-ul sa putem edita automat un referat de necesitate , pe care sa-l putem antedata si care sa preia automat in el cantitatea si u/m a bunurilor receptionate ?
Curtea de conturi ne cere sa avem referat de necesitate si in acest mod ne-ati ajuta sa economisim timp.
Sa contina semnatura celui care solicita, a compart. fin.contabil si aprobarea admin.
Poate va ganditi la treaba asta.
O zi buna

Re: O sugestie ptr administratorul SAGA

Scris: Mar Aug 05, 2014 4:29 pm
de eugen01
Pentru aceste topicuri avem doua solutii:
1. Fie forumul Sugestii
2. Fie mail la Saga.

Ideea e ca pe aici suntem doar utilizatori.
Altfel, ma cam indoiesc de implementarea unui asemenea formular...numai si pentru simplul fapt ca nu e reglementat (in sensul documentelor fiscal/contabile de exemplu).
Iata un exemplu :
http://www.mpublic.ro/achizitii.htm