Pagina 7 din 10

Re: Anulare cod TVA din oficiu

Scris: Sâm Apr 29, 2017 5:30 pm
de tomac
Tocmai datorită cheltuielilor respective v-am și recomandat să înregistrați normal, fără a utiliza acel articol contabil cu 635.

Re: Anulare cod TVA din oficiu

Scris: Sâm Apr 29, 2017 8:07 pm
de motam
Mii de multumiri pentru parere, ii dam inainte cu tupeu, sa speram doar ca nu vom avea vroedata "norocul" sa ne lovim cu capul de pereti mai rau decat acum... ca atunci chiar ca imi vine sa ma reprofilez profesional, o sa ma fac coafeza si voi putea atunci coafa gratis toate capetele luminate care se ocupa de legislatia asta pe care nici ei nu o inteleg... numai ca freza va fi cum vreau eu :mrgreen:

Re: Anulare cod TVA din oficiu

Scris: Lun Mai 22, 2017 8:52 am
de robut652
In urmatoarea situatie: cod TVA anulat deoarece nu a fost miscare si s-au depus doua deconturi trimestriale pe zero, de la 1 mai anulare cod TVA .
Am depus declaratia 300 pe luna aprilie. Mi- s-a parut normal sa depun si declaratia 394 pe aprilie dar imi da urmatoarea eroare:
Au fost identificate următoarele ERORI:
E: validari globale
tip_D394 = 'T' si luna <> (02, 03, 05, 06, 08, 09, 11, 12)
eroare regula: R04.1: daca tip_D394 = 'T' atunci luna (4) trebuie sa fie una din (02, 03, 05, 06, 08, 09, 11,12)

Ce fac gresit?
Multumesc,

Re: Anulare cod TVA din oficiu

Scris: Dum Iul 23, 2017 12:06 pm
de cristeam924
si eu am aceeasi problema (eroare regula r04.1:daca tip_D394 = T atunci luna (4) trebuie sa fie una din (02,03,05,06,08,09,77,12).
rog ajutor

Re: Anulare cod TVA din oficiu

Scris: Dum Iul 23, 2017 3:38 pm
de tomac
Trebuie, pentru ambele situații să bifați atât în D300 cât și în D394 - lunar - la perioada fiscală. Setați în program lunar de la 01/04 și se rezolvă.

Re: Anulare cod TVA din oficiu

Scris: Mie Aug 02, 2017 11:13 am
de marinceanl935
Pentru o firma la care am codul de TVA anulat din oficiu(6, expirare sediu):

1. La operarea in SAGA a facturilor de intrare(marfa si altele) aleg cota de tva si I- nedeductibil integral?In acest caz cu valoarea TVA-ului de pe factura imi creste stocul de marfa.
2.Casa de marcat ramane fiscalizata cu cotele de TVA si declar si platesc prin 311 acel TVA de pe z-uri(nu emitem facturi)?

Multumesc

Re: Anulare cod TVA din oficiu

Scris: Mie Aug 02, 2017 1:16 pm
de tomac
1. Nu. Operați fără TVA.
2. Da.

Re: Anulare cod TVA din oficiu

Scris: Joi Aug 03, 2017 4:53 pm
de marinceanl935
In acest caz(cod anulat de TVA, expirare sediu), in conditiile in care casa de marcat ramane fiscalizata cu cotele de TVA, impozitul de 1% la finante se plateste la suma fara TVA de pe Z-uri sau la valoarea intreaga a Z-ului?

Re: Anulare cod TVA din oficiu

Scris: Joi Aug 03, 2017 6:20 pm
de tomac
La valoarea fără TVA.
Eu aș înregistra normal cu 4427 TVA colectat taxa din raportul fiscal zilnic.

Re: Anulare cod TVA din oficiu

Scris: Mie Feb 21, 2018 9:58 pm
de moreanua
Buna seara,

Am si eu o nelamirire referitoare la aceasta postare, mai sus se spunea sa se foloseasca contul 4427 in loc de 446. Intrebarea mea este cum inchid corect 4427=5121 (la plata) tinand cont ca societatea era cu TVA la incasare inainte de anularea codului din oficiu.
Saga face regularizare 4427=4428.ti dupa inchidere TVA cu minus.

Va multumesc anticipat!

Re: Anulare cod TVA din oficiu

Scris: Vin Feb 23, 2018 8:52 pm
de tomac
4427=4423

Re: Anulare cod TVA din oficiu

Scris: Mar Aug 28, 2018 2:11 pm
de poli
Buna ziua!
Am nevoie de ajutorul vostru dragilor pt ceva nou pt mine. am un srl cu ob de activitate - prestari servicii, impozit pe venit 1%, s-a anulat codul de tva din oficiu incepand cu data de 23.08.2018. Ce fac?
1. Ce declaratii depun pt luna august tinand cont ca este impartita in 2?
2. Cum facturez veniturile tinand cont ca trebuie sa colectez tva-ul si sa-l platesc la stat? Am intrebat la fisc daca pot folosi in continuare facturile care le am tiparite, deci cele cu tva si sa specific la rubrica tva - fara drept de deducere cod tva anulat si mi-au zis "nici vorba te comporti ca un neplatitor de tva".
3. Trebuie sa fac ajustare de tva la mijloacele fixe neamortizate?
4. Ce modificari tebuie sa fac in program?
Astept ajutorul vostru, multumesc!

Re: Anulare cod TVA din oficiu

Scris: Mar Aug 28, 2018 3:36 pm
de tomac
1. doar d300 fără a mai exercita dreptul de deducere din data de 23/08 și d394. depuneți d390 dacă este cazul. Se fac ajustările de rigoare
2. facturați cu TVA. Aveți obligația să colectați TVA pe mai departe. Beneficiarul nu poate deduce TVA din acele facturi
3. Da și nu numai
4. Să setați anularea codului de TVA în ecranul D700, impozit și TVA din configurare societăți
Și să încercați să redobândiți cât mai urgent codul de TVA.

Re: Anulare cod TVA din oficiu

Scris: Joi Dec 12, 2019 1:02 am
de ganeam951
Buna,
Va rog, am nevoie de ajutor!
1.In situația in care mi-a fost anulat din oficiu codul de TVA, trebuie sa colectez TVA pt achiziții intracomunitare bunuri/ servicii dacă am facturi primite cu taxare inversa, după data anulării?
2.In ce declarație includ aceste facturi primite in luna anulării TVA, după data anulării, in cazul in care aveam tva lunar?
3.Le mai pot declara in D390?
Mulțumesc anticipat!

Re: Anulare cod TVA din oficiu

Scris: Joi Dec 12, 2019 4:19 pm
de tomac
1. Nu.
2. Depinde. Dacă sunt anterioare datei anulării, se înregistrează normal ca orice AIC. Dacă sunt ulterioare, ca facturi, fără TVA.
3. Da dacă sunt anterioare datei anulării. Dacă sunt ulterioare nu.