valoare adaos,sau coeficient k

Chestiuni specifice programului SAGA PS
Mesaj
Autor
stancovicic
Mesaje: 9
Membru din: Joi Ian 31, 2013 11:06 am

valoare adaos,sau coeficient k

#1 Mesaj de stancovicic »

buna ziua,cum pot afla din saga coeficientul de adaos,sau valoarea adaosului pe o perioada,o luna,un an...?
multumesc si o zi buna

Avatar utilizator
balazse
Mesaje: 24255
Membru din: Vin Iun 20, 2008 12:00 am
Localitate: Satu Mare

Re: valoare adaos,sau coeficient k

#2 Mesaj de balazse »

Bine ai venit pe forum!
La ce iti trebuie aceasta informatie?

Avatar utilizator
tomac
Mesaje: 26062
Membru din: Sâm Oct 31, 2009 12:00 am
Localitate: Beiuş, Bihor

Re: valoare adaos,sau coeficient k

#3 Mesaj de tomac »

Aceste informații nu sunt relevante în cazul contabilității în partidă simplă. Nu doar că nu sunt relevante dar nici măcar nu sunt reglementate în cazul ei.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.

stancovicic
Mesaje: 9
Membru din: Joi Ian 31, 2013 11:06 am

Re: valoare adaos,sau coeficient k

#4 Mesaj de stancovicic »

buna ziua si bine v-am gasit
mi-a spus o contabila ca trebuie scris in registru la sfarsitul fiecarei luni coeficientul de adaos,adica K-ul si ca ar trebui sa-l pot lua din program
din 4 contabile cu care am vorbit...au fost 4 pareri diferite,nu au spus doua acelasi lucru pt intreprinderea individuala,nici la ce registre trebuie tinute,nici la cum se complecteaza...

Avatar utilizator
tomac
Mesaje: 26062
Membru din: Sâm Oct 31, 2009 12:00 am
Localitate: Beiuş, Bihor

Re: valoare adaos,sau coeficient k

#5 Mesaj de tomac »