Pagina 1 din 1

O chitanta pentru mai multe plati

Scris: Mie Mai 03, 2017 4:11 pm
de calea
Oare ar fi vreo problema daca s-ar efectua mai multe plati si s-ar emite o singura chitanta? Daca s-ar primi 1000 de lei, 500 de lei ar fi pentru o taxa, factura, etc. iar 500 pentru altceva. Pe aceeasi chitanta la detalii s-ar specifica "c.v. X 500 lei si c.v. Y 500 lei" unde X si Y ar fi taxa, factura, donatie, etc.

Re: O chitanta pentru mai multe plati

Scris: Mie Mai 03, 2017 4:25 pm
de paturcai
Sa vad daca am inteles bine:
Aveti o asociatie (sa spunem de proprietari) si doriti cu aceeasi chitanta sa incasati:
- fond de rulment
- fond de reparatii
- cota intretinere
- penalizari

Sau aveti de incasat de la un client 1.000 lei, pentru care aveti 500 lei emisa factura si pentru restul de 500 lei nu aveti emis nimic dar vreti sa incasati.
Trebuie sa va revizuiti dvs. felul de a lucra si nu invers. (fara suparare)
Asa cum sunt gandite - in acest moment - se conformeaza regulilor si cutumelor contabile.

Re: O chitanta pentru mai multe plati

Scris: Joi Mai 04, 2017 10:42 am
de calea
Prima varianta. Eu as vrea sa fac asa pentru a simplifica lucrurile. Daca sunt sume mici de genul 10 lei fond de rulment, 5 lei fond de reparatii, 5 lei cota de intretinere e mai simplu de emis o singura chitanta de 20 de lei in care sa fie specificat din ce e compusa intreaga suma incasata. Ex. "c.v. fond de rulment 10 lei + fond de reparatii 5 lei + cota intretinere 5 lei"

Re: O chitanta pentru mai multe plati

Scris: Joi Mai 04, 2017 1:39 pm
de paturcai
Din ce stiu eu pentru fiecare fond in parte trebuie chitanta separata.
Si cei care isi tin evidenta (propria evidenta) trebuie sa aiba chitante separate.