Pagina 1 din 1

client inactiv

Scris: Vin Mai 14, 2021 11:22 am
de letcac
Buna ziua,
Am primit o notificare de la ANAF cf careia in august 2020 am inscris in declaratiile depuse (la 394 banuiesc ca se refera) sume provenind de la un client inactiv. Am regasit factura apartinand acelui client.

Dată publicare 18.08.2020
Dată inactivare 12.08.2020
Observații inactivare Inactiv conform deciziei nr.3071 / 04-AUG-20
Anulare înregistrare TVA 12.08.2020
Dată reactivare 08.09.2020
Observații reactivare Cod reactivat din data 08.09.2020 conform deciziei de reactivare nr. 5268/08.09.2020


factura mea este din 10.08.2020. acestea sunt datele extrase din registrul clientilor inactivi. practic, nu era inactivat la data facturarii, si era reactivat in septembrie cand am depus declaratia, cand programul verifica dc clientii sunt sau nu activi tva.

Ce ar trebui sa fac eu acum?

Multumesc,

Re: client inactiv

Scris: Vin Mai 14, 2021 11:34 am
de pomparaus
Intrebarile astea i le adresezi clientului, apoi vorbesti cu ANAF-ul, adica raspunzi notificarii cu anexare copie factura.

Re: client inactiv

Scris: Vin Mai 14, 2021 11:38 am
de gheorghei642
Nu trebuie sa banuiti. ANAF, in notificarea transmisa v-a precizat, in clar, din ce declaratie fiscala ori informativa provine neconcordanta.
Verificati in textul notificarii si eventual, reveniti.

Re: client inactiv

Scris: Lun Mai 17, 2021 12:43 pm
de tomac
În mod normal nu aveți de făcut nimic. Contează însă ce anume vi s-a notificat.
Dacă ați emis dvs factura , faptul că ați emis o factură către un inactiv nu înseamnă că ați făcut ceva greșit.
Dacă ați primit factura de la acel furnizor și acesta a fost înscris ca inactiv ulterior datei facturii, la fel nu aveți nimic de făcut.