Configurare Marketline intr-o locatie remote
Scris: Vin Apr 07, 2023 1:14 pm
Buna ziua
Va rog sa ma ajutati cu configurarea aplicatiei Marjetline pentru a rula in doua locatii
Conditii de functionare:
In discutie este o firma care detine un magazin ce comercializeaza materiale tehnice (suruburi, rulmenti, vopsele etc) si care doreste sa deschida inca un magazin intr-o alta localitate.
Magazinul nou din locatia B nu va fi aprovizionat direct de la furnizori marfa fiind receptionata in MagazinulA si apoi transferata in Magazinul B (atat fizic cat si scriptic) (este cerinta proprietarilor !)
Locatia A (MagazinA)
- locatia are SAGA si Marketline instalate si functionale (functioneaza cu SAGA si Marketline de cateva saptamani, inca mai sunt mici necunoscute...)
- s-a definit o gestiune MagazinA din care se face vanzarea
- pentru magazinul B se va defini o noua gestiune Magazin B
Iata cum intentionez sa conectez magazinul B (aici doresc ajutor pentru a face totul OK)
- voi conecta cele doua magazine printr-o aplicatie de VPN software (Hamachi de exemplu)
- dau share folderului SAGA de pe calculatorul din Magazinul A respectiv mapez share-ul in Magazinul B
- configurez Marketline in Magazinul B pentru a utiliza baza de date din Magazinul A cu target pe gestiunea MagazinB
Practic in aceasta configuratie aplicatia Marketline din Magazinul B va accesa baza de date SAGA doar pentru actualizarea nomenclatoarelor si a stocurilor dimineata si transferul vanzarilor/incasarilor la inchidere (eventual sincronizari in timpul zilei pentru actualizare preturi etc)
Credeti ca va functiona ?
Transferul marfurilor in Saga de be Gestiunea A pe gestiunea B cred ca nu va fi o problema dar pot utiliza bonul de transfer ca si document de transport ?
O alta intrebare careia nu i-am gasit raspuns: Daca am clientul X care cumpara diferite marfuri in timpul lunii cu bon fiscal si solicita la finalul lunii o factura o pot face din Marketline ?
Multumesc
Va rog sa ma ajutati cu configurarea aplicatiei Marjetline pentru a rula in doua locatii
Conditii de functionare:
In discutie este o firma care detine un magazin ce comercializeaza materiale tehnice (suruburi, rulmenti, vopsele etc) si care doreste sa deschida inca un magazin intr-o alta localitate.
Magazinul nou din locatia B nu va fi aprovizionat direct de la furnizori marfa fiind receptionata in MagazinulA si apoi transferata in Magazinul B (atat fizic cat si scriptic) (este cerinta proprietarilor !)
Locatia A (MagazinA)
- locatia are SAGA si Marketline instalate si functionale (functioneaza cu SAGA si Marketline de cateva saptamani, inca mai sunt mici necunoscute...)
- s-a definit o gestiune MagazinA din care se face vanzarea
- pentru magazinul B se va defini o noua gestiune Magazin B
Iata cum intentionez sa conectez magazinul B (aici doresc ajutor pentru a face totul OK)
- voi conecta cele doua magazine printr-o aplicatie de VPN software (Hamachi de exemplu)
- dau share folderului SAGA de pe calculatorul din Magazinul A respectiv mapez share-ul in Magazinul B
- configurez Marketline in Magazinul B pentru a utiliza baza de date din Magazinul A cu target pe gestiunea MagazinB
Practic in aceasta configuratie aplicatia Marketline din Magazinul B va accesa baza de date SAGA doar pentru actualizarea nomenclatoarelor si a stocurilor dimineata si transferul vanzarilor/incasarilor la inchidere (eventual sincronizari in timpul zilei pentru actualizare preturi etc)
Credeti ca va functiona ?
Transferul marfurilor in Saga de be Gestiunea A pe gestiunea B cred ca nu va fi o problema dar pot utiliza bonul de transfer ca si document de transport ?
O alta intrebare careia nu i-am gasit raspuns: Daca am clientul X care cumpara diferite marfuri in timpul lunii cu bon fiscal si solicita la finalul lunii o factura o pot face din Marketline ?
Multumesc