E.factura în procesare de anul trecut
E.factura în procesare de anul trecut
Bună ziua. Am o e .factură emisă din februarie, anul trecut,la acel moment am avut și index incarcare și index descărcare,fără erori. Acum am deschis din nou e.factura și în dreptul facturii respective apare mesajul " în procesare". În SPV nu am cum să verific pentru ca au trecut 60 zile de atunci. Ce trebuie să fac? Mulțumesc frumos!
Re: E.factura în procesare de anul trecut
Nimic, din moment ce ati primit index la momentul respectiv.
- chirigiui509
- Mesaje: 166
- Membru din: Mar Iun 06, 2017 11:16 pm
- Localitate: Petrosani
- Contact:
Re: E.factura în procesare de anul trecut
Păstrați fișierul XML depus, însoțit de marca temporală de la ANAF (pe care înțeleg că le aveți câtă vreme la acel moment ați primit toate confirmările), arhivându-le după o metodă care să vă permită căuarea/identificarea ulterioră într-un mod facil.
Același tratament îl veți aplica tuturor celorlalte documente primite/emise în format e-Factura. Ar mai fi utilă o discuție legată de contextul în care ați emis acea factură dar... analiza o veți continua dumneavoastră cu siguranță.
Din acest punct de vedere, soluția stocării propuse de SAGA merită și ea o analiză suplimentară, mai ales în situația în care se lucrează pe mai multe stații, există sisteme cloud implementate, sau "foldere comune prin rețeaua locală", etc. Mă gândesc inclusiv la asocierea automatizată a operațiunii cu arhiva zip sau fișierul PDF dar sunt realist că drumul până acolo este lung (deși o astfel de funcție de asociere există în SAGA dar ...limitat).
Modalitaea de păstrare/arhivare a informarmațiilor va constitui cu siguranță una din provocările viitoare, chiar dacă nu prea vorbim despre asta acum.
Trecea de la hârtie la digital va fi un proces obligatoriu (în foarte multe domenii) iar viteza transformării digitale va ridica multe întrebări cărora ar fi bine să începem să le răspundem de pe acum.
Sigur, nostagicii (ca mine) vor mai plânge după orele de caligrafie în vreme ce alții își vor educa în continuare copii și în arta scrisului de mână (într-un sistem privat, elitist).
Același tratament îl veți aplica tuturor celorlalte documente primite/emise în format e-Factura. Ar mai fi utilă o discuție legată de contextul în care ați emis acea factură dar... analiza o veți continua dumneavoastră cu siguranță.
Din acest punct de vedere, soluția stocării propuse de SAGA merită și ea o analiză suplimentară, mai ales în situația în care se lucrează pe mai multe stații, există sisteme cloud implementate, sau "foldere comune prin rețeaua locală", etc. Mă gândesc inclusiv la asocierea automatizată a operațiunii cu arhiva zip sau fișierul PDF dar sunt realist că drumul până acolo este lung (deși o astfel de funcție de asociere există în SAGA dar ...limitat).
Modalitaea de păstrare/arhivare a informarmațiilor va constitui cu siguranță una din provocările viitoare, chiar dacă nu prea vorbim despre asta acum.
Trecea de la hârtie la digital va fi un proces obligatoriu (în foarte multe domenii) iar viteza transformării digitale va ridica multe întrebări cărora ar fi bine să începem să le răspundem de pe acum.
Sigur, nostagicii (ca mine) vor mai plânge după orele de caligrafie în vreme ce alții își vor educa în continuare copii și în arta scrisului de mână (într-un sistem privat, elitist).