Inregistrare in SPV
Scris: Vin Feb 02, 2024 10:58 am
Primesc eroare la inregistrarea ca utilizator in SPV. Atasez cererii, pe langa datele uzuale (cod fiscal firma, CNP subsemnatul etc) si o arhiva zip care contine:
- scan de buna calitate dupa imputernicirea notariala
- CI subsemnatul (persoana imputernicita)
- CUI societate - scan de buna calitate
- certificatul digital valabil
Pana acum aceasta procedura a functionat fara probleme , primeam mesajul de aprobare a accesului in SPV.
Recent am facut procedura pt o firma-client noua. Am primit solicitarea de a merge la ANAF. Am mers, doamnele de la ghiseu au bombanit, am primit in cateva zile drept de acces SPV.
Acum am un client nou, am avut grija ca documentele sa fie scanate foarte lizibil, insa am primit un mesaj nou
----
Bun ziua!
Va rugam sa ne precizati daca detineti procura in original sau a fost depusa la alt organ fiscal, cunoscând dispozi?iile Codului penal cu privire la falsul în declara?ii.
Avand in vedere faptul ca legislatia in vigoare prevede transmiterea unor documente in original sau copie legalizata, aveti obligatia prezentarii acestora.
Conform OMFP 1090/2022 coroborat cu preved
erile Codului de procedura fiscala, imputernicitul este obligat sa depuna la organul fiscal actul de imputernicire, in original sau copie legalizata.
----
In OMFP 1090/2022 mentioneaza:
ART. 9
Cererea de înregistrare ca utilizator SPV a persoanelor care deţin certificat calificat
(1) Persoanele care deţin certificat calificat pot solicita înregistrarea ca utilizator SPV.
(2) Cererea de înregistrare ca utilizator SPV se face prin intermediul aplicaţiilor informatice specifice, pe platforma informatică dedicată.
(3) Cererea prevăzută la alin. (2) cuprinde informaţii obligatorii şi informaţii opţionale.
(4) Informaţiile obligatoriu a fi furnizate de persoana care deţine certificat calificat sunt:
a) datele de identificare;
b) elementele de identificare a certificatului calificat;
c) elementele de identificare ale documentelor de identitate, respectiv ale
documentelor constitutive, după caz;
d) adresa de poştă electronică;
e) numărul de telefon mobil valid;
f) acceptul privind termenii şi condiţiile de utilizare a SPV.
Ce gresesc de nu primesc acces in SPV fara vizita la ANAF ? Trebuie sa cer de la notariat imputernicirea si in format electronic (semnata electronic de notar) ? orice altceva care imi scapa ?
Multumesc
- scan de buna calitate dupa imputernicirea notariala
- CI subsemnatul (persoana imputernicita)
- CUI societate - scan de buna calitate
- certificatul digital valabil
Pana acum aceasta procedura a functionat fara probleme , primeam mesajul de aprobare a accesului in SPV.
Recent am facut procedura pt o firma-client noua. Am primit solicitarea de a merge la ANAF. Am mers, doamnele de la ghiseu au bombanit, am primit in cateva zile drept de acces SPV.
Acum am un client nou, am avut grija ca documentele sa fie scanate foarte lizibil, insa am primit un mesaj nou
----
Bun ziua!
Va rugam sa ne precizati daca detineti procura in original sau a fost depusa la alt organ fiscal, cunoscând dispozi?iile Codului penal cu privire la falsul în declara?ii.
Avand in vedere faptul ca legislatia in vigoare prevede transmiterea unor documente in original sau copie legalizata, aveti obligatia prezentarii acestora.
Conform OMFP 1090/2022 coroborat cu preved
erile Codului de procedura fiscala, imputernicitul este obligat sa depuna la organul fiscal actul de imputernicire, in original sau copie legalizata.
----
In OMFP 1090/2022 mentioneaza:
ART. 9
Cererea de înregistrare ca utilizator SPV a persoanelor care deţin certificat calificat
(1) Persoanele care deţin certificat calificat pot solicita înregistrarea ca utilizator SPV.
(2) Cererea de înregistrare ca utilizator SPV se face prin intermediul aplicaţiilor informatice specifice, pe platforma informatică dedicată.
(3) Cererea prevăzută la alin. (2) cuprinde informaţii obligatorii şi informaţii opţionale.
(4) Informaţiile obligatoriu a fi furnizate de persoana care deţine certificat calificat sunt:
a) datele de identificare;
b) elementele de identificare a certificatului calificat;
c) elementele de identificare ale documentelor de identitate, respectiv ale
documentelor constitutive, după caz;
d) adresa de poştă electronică;
e) numărul de telefon mobil valid;
f) acceptul privind termenii şi condiţiile de utilizare a SPV.
Ce gresesc de nu primesc acces in SPV fara vizita la ANAF ? Trebuie sa cer de la notariat imputernicirea si in format electronic (semnata electronic de notar) ? orice altceva care imi scapa ?
Multumesc