Concedii Medicale Eroare S90a

Mesaj
Autor
Avatar utilizator
munteanv381
Mesaje: 6
Membru din: Joi Feb 08, 2024 11:20 am

Concedii Medicale Eroare S90a

#1 Mesaj de munteanv381 »

Buna ziua,

Recent am inceput sa lucram in SAGA la firma noastra, si m-ar interesa daca puteti sa ne ajutati cu urmatoarea problema:

Pentru luna Ianuarie cand am incercat sa scot D112 am primit urmatoarea eroare:
Imagine
Am identificat persoana in cauza. Sunt doua concedii medicale pentru luna Ian la persoana respectiva, ambele continuari ale unui CM initial din Sept. 2023 (pers. sufera de o boala cronica si este in CM de cateva luni).
Am incercat sa trec la CM initial si pe cel din Sept. si pe cele anterioare, dar primesc aceeasi eroare.

Mentionez faptul ca am inceput lucrul in SAGA doar din IAN si nu am baza de date a angajatiilor din 2023. Adica primul stat de plata inregistrat e cel din Ianuarie.

Cum as putea sa procedez ca sa remediez aceasta eroare?
Multumesc.

Imagine

gheorghei642
Mesaje: 757
Membru din: Lun Mai 10, 2010 12:00 am

Re: Concedii Medicale Eroare S90a

#2 Mesaj de gheorghei642 »

Dacă salariatul nu se regăsește în ștatele de plată aferente lunilor anterioare perioadei concediului medical sau nu există state anterioare adăugate, utilizatorul va trebui să calculeze și să completeze manual câmpurile "zile baza" și "venituri baza" de pe linia concediului medical. Concret, daca detineti certificat calificat si angajatorul - persoana juridica este inrolat/a in SPV, efectuati solicitari de informatii din SPV pentru CUI-ul in cauza, a D112 pentru perioada iulie-decembrie 2023, si completati pe linia de concediu medical, manual, campurile "zile baza"si "venituri baza". Tot aici, veti gasi si informatiile, la zi, a concediilor medicale. O alta cale, ar fi sa solicitati de la vechiul angajator adeverinta si baza de calcul a concediilor medicale din ultimile 6 luni anterioare lunii ianuarie 2024.

Avatar utilizator
tomac
Mesaje: 25996
Membru din: Sâm Oct 31, 2009 12:00 am