Bună
Am o situaţie mai delicată la o instituţie bugetară şi anume.. s-a facut inventarul obiectelor de inventar la locaţie în 30.09.2012.
A fost ok.
Acum 2 zile a luat foc în locaţia respectivă (din vina unui angajat) şi după inventar s-a constatat că au ars anumite obiecte de inventar în valoare de 1000 lei (să zicem), o val de 800 lei se vor imputa salariatului şi 200 lei "suportă" instituţia.
Cum se fac aceste înregistrări în contabilitate ?
“Cea mai valoroasă parte a unui om nu este mintea plină de cunoștințe, ci inima plină de iubire, urechea pregătită să asculte și mâna dispusă să ajute.”
http://www.sagasoft.ro/forum/viewtopic. ... ar#p123306
Raspunsul luiTomaC, e drept că este în cazul mărfurilor, dar e aplicabil și în cazul ob.de inventar.
Bănuiesc că trebuie să existe și un document prin care s-a constatat incendiul ca fiind din vina angajatului.
Iar dacă bunurile arse nu au fost asigurate, atunci cheltuiala suportată de către firmă este nedeductibilă.
Norocul este ceea ce are loc atunci când pregătirea se întâlnește cu șansa!
da este documentul PV de la pompieri, pt imputarea unei parti din pagube 20% pt angajat, dar 80% cum se inregistreaza care "suporta" institutia ?
“Cea mai valoroasă parte a unui om nu este mintea plină de cunoștințe, ci inima plină de iubire, urechea pregătită să asculte și mâna dispusă să ajute.”
Buna ziua
am nevoie sa ma ajutati in urmatoarea problema:
am un salariat pe care firma l a dat in judecata pt ca a plecat cu echipamentul,cu salariul ,cum fac inregistrarile?
multumesc