Va rog, daca se poate, sa ma lamuriti privind urmatoarele aspecte:
- care este termenul de depunere al 010 la ANAF pentru un SRL micro aflat in etapa 1/dizolvare cu lichidare voluntara simultana, pentru anuntarea inceperii procedurii de lichidare? (decizie asociati/01.11, inregistrare ONRC/03.11, publicare MO/16.11)
- in 010, pct.1, se bifeaza "DECLARAŢIE DE MENŢIUNI" atat pentru anuntarea inceperii lichidarii cat si pentru derogare/scoaterea din evidenta privind depunerea D112 si D300/TVA?
- in 010, la rubrica "scoaterea din evidenta" privind D112, se trece data incetarii contractelor de munca(31.10) sau ziua imediat urmatoare acestei date(01.11)? Se noteaza si data luarii in evidenta?
- mai este necesar sa completam si restul rubricilor din 010 (impozit profit, etc), daca dorim doar eliminarea obligativitatii depunerii D112 si D300 pana la radiere?
- la pct. "Începerea procedurii de lichidare", in 010, se completeaza data deciziei asociatilor de lichidare voluntara sau data depunerii dosarului pentru etapa 1 la ONRC?
- se poate depune 010 si pentru eliminarea obligativitatii depunerii D100(care s-ar fi depus in ian 2017 ptr trimestrul IV 2016)? daca da, se bifeaza "scoatere din evidenta" la impozit pe veniturile microintreprinderilor?
- ce alte documente trebuie sa insoteasca 010 in situatia de mai sus?
- ce alte declaratii se mai depun in aceasta perioada, pana la etapa 2/radiere?(pana acum s-au depus D100/trimestrial, D300/lunar, D112/lunar, D394/lunar).
- cu ce data se intocmeste bilantul de lichidare si cand se poate depune cel mai devreme la ONRC/ANAF, daca publicarea in MO s-a efectuat la 16.11?
- cand se depune urmatorul 010 (final) cu bifa "DECLARAŢIE DE RADIERE" ? La depunerea dosarului la ONRC pentru etapa 2/radiere sau dupa radierea din evidentele Registrului comertului? ce alte documente vor insoti acest 010?
Multumesc mult pentru sprijin!