Buna ziua,
Cum rezolv o astfel de situatie in care dupa ce am facut actualizare la ultima versiune cand doresc sa ma conectez in SAGA primesc mesajul "Nu aveti nici o licienta activa pentru acest program"?
Eroare conectare Saga licienta activa
Re: Eroare conectare Saga licienta activa
Dupa introducerea utilizatorului si parolei, noua licenta (prin actualizare la versiunea 591) se activeaza daca ID-ul licentei e cel asociat sesiunii curente si pc-ului curent de unde faceti actualizarea/activarea.
Daca nu se activeaza, v-a trebui sa anulati unele dintre ele (adica ID-urile licentelor) din portalul saga si sa lasati spatiu gol la ID licenta.
Clarificati pe portalul saga in contul dvs. cate licente si unde sunt asociate. Dupa aceea urmatoarea activare se va asocia unei licente cu loc gol la ID licenta.
Daca nu se activeaza, v-a trebui sa anulati unele dintre ele (adica ID-urile licentelor) din portalul saga si sa lasati spatiu gol la ID licenta.
Clarificati pe portalul saga in contul dvs. cate licente si unde sunt asociate. Dupa aceea urmatoarea activare se va asocia unei licente cu loc gol la ID licenta.
-
- Mesaje: 1
- Membru din: Mar Iul 07, 2015 3:08 pm
Re: Eroare conectare Saga licienta activa
Buna seara. Dar daca se anuleaza licenta, nu se mai pierde? Ai dreptul sa anulezi licenta doar de 2 ori pe parcursul unui abonament!
Re: Eroare conectare Saga licienta activa
Licenta nu se anuleaza... ea expira si nu o puteti modifica. Este afisata intodeauna in partea stinga pe portalul saga in contul dvs. Ce se poate anula este ID-ul activarii licentei care inseamna asocierea calculatorului de pe care ruleaza pogramul saga cu o anumita licenta. Calculatorul se mai modifica si/sau isi modifica structura si cateodata saga creeaza noi ID-uri de activare. Astfel asociarea ID-urilor de activare trebuie anulate si lasate goale in dreptul licentelor. La urmatoarea rulare saga si introducerea credentialelor corecte, saga va completa singur noile ID-uri de activare. Inainte se facea manual pt. ca saga nu folosea internetul, acuma internetul este obligatoriu, pt. a lasa programul saga sa completeze ID-urile de activare care le genereaza. Deci utilizatorul trebuie sa aiba grija unde si cum ruleaza programul saga pt. ca in functie de mediul de lucru se genereaza ID-uri diferite (calculatoare diferite, masina virtuala, sesiune remote RDP, rularea pe un serever windows cu mai multi utilizatori).
Re: Eroare conectare Saga licienta activa
Noi avem 6 licente platite la Saga, de cateva luni avem constant aceeasi problema de activare. Raspunsurile la solicitari sunt laconice si incomplete, intotdeauna userul este de vina. Astazi dimineata nu s-au utut folosi nici una dintre licente pe motiv ca nu avem licente active, insa aseara toti cei 6 useri au accesat fara probleme sistemul. Dupa ce am fost sunata (mare minune!) de cei de la saga, raspunsul este ca peste noapte toti cei 6 utilizatori au incercat activarea licentelor pe alte "echipamente". Parerea mea este ca sunt depasiti, au facut updateuri peste updateuri si nu mai tin softul sub control. Nu mi se pare in nici regula abordarea prin care dau vina pe client intotdeauna. Suplimentar, dupa 3 activari, va trebui sa cumparam alte licente! Noi suntem deja la ultima activare si dupa ce busesc softul din nou (probabil 1-2 saptamani) ne vor cere sa cumparam alte licente!
Re: Eroare conectare Saga licienta activa
Va dau dreptate si nu va dau. Faptul ca nu dati detalii tehnice de cum lucrati cu saga, denota ca ori nu cunoasteti, ori nu recunoasteti conditiile de utilizare ale programului saga.
Daca folositi un server in care se conecteaza mai multi utilizatori remote, va sfatuiesc sa schimbati modul de lucru. Oricum nu puteti se pretindeti de la echipa Saga sa programeze altfel decat poate ea.
Si eu va asigur ca daca saga este configurat corespunzator si se are grija de modul cum se face actualizarea , copiile de siguranta si organizarea societatilor, nu exista nici o problema cu el.
Asta e si roulul acestui forum, sa constientizam situatiile deranjante si neproductive si sa incercam sa le diminuam sau sa le ocolim. Si da recunosc si eu ca in ultima vreme suportul tehnic din partea saga lasa mult de dorit, dar asta era de asteptat la cate schimbari majore au facut in ultima vreme. Si aceasta situatie nu e numai la Saga, e in toata "digitalizarea" din romania.
Daca folositi un server in care se conecteaza mai multi utilizatori remote, va sfatuiesc sa schimbati modul de lucru. Oricum nu puteti se pretindeti de la echipa Saga sa programeze altfel decat poate ea.
Si eu va asigur ca daca saga este configurat corespunzator si se are grija de modul cum se face actualizarea , copiile de siguranta si organizarea societatilor, nu exista nici o problema cu el.
Asta e si roulul acestui forum, sa constientizam situatiile deranjante si neproductive si sa incercam sa le diminuam sau sa le ocolim. Si da recunosc si eu ca in ultima vreme suportul tehnic din partea saga lasa mult de dorit, dar asta era de asteptat la cate schimbari majore au facut in ultima vreme. Si aceasta situatie nu e numai la Saga, e in toata "digitalizarea" din romania.