Solicit ajutorul colegilor care sunt "acasa" in Excel si Word.
Deci... Exista un tabel in excel, cu x randuri si y coloane. Trebuie sa tiparesc un formular in Word, care sa preia automat date din tabelul excel. Functia Merge Mail nu ma ajuta pt. ca trebuie sa listez formularul cu date numai din randul ales, iar formularul word sa fie lansat cu o scurtatura din sheetul activ, eventual chiar din randul care sa fie sursa datelor.
Multumesc.
Excel-Word
Re: Excel-Word
Soluția este tot mail merge din Word. Dar poți pune un filtru în Word atunci când selectezi datele ce să apară în formular.
Pentru asta pui o coloană suplimentară în Excel - de exemplu de_tipărit ce va avea două valori "d" sau "n". Iar dacă vrei ca datele dintr-un rând să fie tipăribile pui d, altfel pui n.
Pentru a tipări un singur rând pui n la toate liniile cu excepția liniei din care preiei date. În Word la selectarea sursei datelor filtrezi datele în funcție de valorile coloanei "de_tipărit".
Pentru asta pui o coloană suplimentară în Excel - de exemplu de_tipărit ce va avea două valori "d" sau "n". Iar dacă vrei ca datele dintr-un rând să fie tipăribile pui d, altfel pui n.
Pentru a tipări un singur rând pui n la toate liniile cu excepția liniei din care preiei date. În Word la selectarea sursei datelor filtrezi datele în funcție de valorile coloanei "de_tipărit".
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.
Re: Excel-Word
E ok, merge, mersi...
dar...
metoda functioneaza, da e greoaie. deci introduc datele in excel, pornesc formularul word, merg la mail merge si parcurg toti pasii de configurare... nu se poate oare automatiza? adica, dupa ce termin de introdus datele in excel, apasind un buton comanda sa se realizeze automat popularea doc. word cu datele din randul respectiv si sa tipareasca documentul?
dar...
metoda functioneaza, da e greoaie. deci introduc datele in excel, pornesc formularul word, merg la mail merge si parcurg toti pasii de configurare... nu se poate oare automatiza? adica, dupa ce termin de introdus datele in excel, apasind un buton comanda sa se realizeze automat popularea doc. word cu datele din randul respectiv si sa tipareasca documentul?
Re: Excel-Word
O data creezi fisierul excel si de acel fisier "asociezi" acel mail merge. Completezi fisierul excel, dupa care deschizi fisierul word.
Pentru fisierul word poti crea un hyperlink in excel cu care sa il poti deschide automat din excel.
Pentru fisierul word poti crea un hyperlink in excel cu care sa il poti deschide automat din excel.
Re: Excel-Word
Nu a mers din pacate (sau nu am facut ceva bine)... pana la urma am rezolvat prin introducerea formularului direct in excel, pe sheet nou... desi era mai elegant in word, nevorbind de faptul ca era mai usor de aranjat in pagina, etc.