DIFERENTE STOCURI
DIFERENTE STOCURI
Buna ziua,
Lucrez ca si metoda cu costul mediu ponderat.
Sunt situatii in care inregistrez avize cu stocul de marfa corespunzator, fara a adauga o valoare produsului respectiv, iar furnizorul nu imi intocmeste factura in luna in care am primit marfa corespunzatoare avizelor, ci la inceputul lunii urmatoare. Astfel, stocul de marfa se dubleaza. Am constatat ca am diferente destul de mari pentru anumite categorii de marfuri intre marfa existenta in curte si ce am in situatia stocurilor. Imi puteti da un sfat ce am de facut pentru a regla stocurile ?
Astept raspunsuri.
Multumesc!
Lucrez ca si metoda cu costul mediu ponderat.
Sunt situatii in care inregistrez avize cu stocul de marfa corespunzator, fara a adauga o valoare produsului respectiv, iar furnizorul nu imi intocmeste factura in luna in care am primit marfa corespunzatoare avizelor, ci la inceputul lunii urmatoare. Astfel, stocul de marfa se dubleaza. Am constatat ca am diferente destul de mari pentru anumite categorii de marfuri intre marfa existenta in curte si ce am in situatia stocurilor. Imi puteti da un sfat ce am de facut pentru a regla stocurile ?
Astept raspunsuri.
Multumesc!
Re: DIFERENTE STOCURI
Stocul de marfa nu se dubleaza singur, il dublezi tu practic : odata inregistrezi marfa in baza avizelor si inca odata in baza facturii.
Nu conteaza cand vine factura (poate sa vina si peste 3 luni, tu trebuie sa asociezi acelei facturi avizele corespunzatoare deja lucrate.
Nu conteaza cand vine factura (poate sa vina si peste 3 luni, tu trebuie sa asociezi acelei facturi avizele corespunzatoare deja lucrate.