eroare spv

Intrebari - raspunsuri diverse despre programele SAGA
Mesaj
Autor
cioncav686
Mesaje: 16
Membru din: Mar Iun 08, 2010 12:00 am

eroare spv

#1 Mesaj de cioncav686 »

Buna ziua !
Nu reusesc sa transmit fact. in spv am urmatorul mesaj
Nu aveti dreptul de incercare pe acest cod fiscal,sau codul SPV a expirat. Anulati codul curent, si generati-l din nou

nastasachei
Mesaje: 37
Membru din: Lun Iul 01, 2019 1:11 pm

Re: eroare spv

#2 Mesaj de nastasachei »

am acelasi mesaj.
Dupa resetare cod, generez cod din nou si primesc mesaj certificatul nu este configurat pentru transmitere efactura.
Nu inteleg ce sa mai conigurezz la el?? Este certificatul cu care ma autentific in SPV de ani de zile pentru codul fiscal al societatii, transmit declaratiile...

pomparaus
Mesaje: 4257
Membru din: Vin Iun 06, 2014 10:47 am

Re: eroare spv

#3 Mesaj de pomparaus »

Nu functioneaza SPV-ul Anaf.

birtalanl
Mesaje: 1
Membru din: Vin Sep 23, 2016 1:04 pm

Re: eroare spv

#4 Mesaj de birtalanl »

Am acelasi mesaj, dar pe situl SPV se poate transmite cu acelasi semnatura electronica.

dani560
Mesaje: 1
Membru din: Mar Aug 10, 2010 12:00 am

Re: eroare spv

#5 Mesaj de dani560 »

Buna,
Am si eu aceeasi eroare. Si cum pot anula codul curent si sa generez unul nou? Multumesc

gheorghem290
Mesaje: 6
Membru din: Joi Noi 18, 2010 12:00 am

Re: eroare spv

#6 Mesaj de gheorghem290 »

Buna seara, eu am primit urmatoarea eroare la transmiterea unei facturi:
The remote server returned an error: (403) Forbidden.
STACK TRACE
at System.Net.HttpWebRequest.GetResponse()
at ControlLibrary2015.ANAF.SPV.<Navigate>d__47.MoveNext()
avetiidee ce este? multumesc

Avatar utilizator
chirigiui509
Mesaje: 166
Membru din: Mar Iun 06, 2017 11:16 pm
Localitate: Petrosani
Contact:

Re: eroare spv

#7 Mesaj de chirigiui509 »

eroarea “403 Forbidden” apare atunci când un utilizator efectuează o solicitare validă, dar serverul refuză cererea din cauza lipsei de permisiuni pentru accesarea resurselor solicitate.
Vă recomand să anulați conexiunea cu SPV și generați un nou cod de acces la reintrarea în ecranul e-Factura.
Resetarea conexiunii de face din ecranul e-Facturi, tab-ul CONFIGURARE, butonul "Resetează cod de acces în SPV".

Dacă nu merge, faceți și un update al aplicației (știu că versiunea nu s-a schimbat dar există un build mai nou).

Scrie răspuns