Buna ziua,
Am emis si transmis o factura la sfarsitul lunii iunie, dupa care am observat ca Saga mi-a pus informatiile legate de banca gresit (diferite fata de cele de la configurare societati) cred ca din template-ul de factura. Ideea este ca am reusit sa fac sa puna informatia cum trebuie, am mers in ecranul de e-Facturi, s-a pus bifa la "Rectificat" si s-a trimis iarasi. Nici o eroare, totul ok. Azi am fost informat de catre client ca trebuie sa stornez o factura ca e dublata. Ma gandesc ca figureaza o factura de 2 ori cu acelasi nume. Trebuie sa verific unde in SPV pot vedea o situatie curenta a tuturor facturilor emise/primite.
Ce e de facut in cazul acesta? Ce a facut acel "Rectificat"? Care e rolul lui si de ce a dublat factura?
Stornare e-factura
Re: Stornare e-factura
Nu a dublat nimic. Factura cu bifă de rectificat are tip de factură corectată ce e tip diferit potrivit standardului e-factura.
Cu cât știu mai multe cu atât îmi dau seama că știu prea puțin.